A.C.O.D.

Originaltitel: A.C.O.D.
Regissör:Stu Zicherman
Utgivningsår:2013

Om A.C.O.D.:

En nu vuxen man lider fortfarande av sviterna från sina föräldrars skilsmässa 15 år tidigare. Han upptäcker att han ovetandes var med i en studie om barn med frånskilda föräldrar och när han blir kallad till en uppföljning blir familjelivet återigen kaotiskt.

Titel: A Case of You
Genre: Drama, Komedi
Vad pojkar vill ha
Titel: Staten Island Summer
Originaltitel: Staten Island Summer
Regissör: Rhys Thomas (III)
År: 2015
Staten Island Summer

Richard Jenkins, Catherine O'Hara, Jessica Alba, Ken Howard, Jane Lynch, Amy Poehler, Adam Scott, Valerie Tian, Mary Elizabeth Winstead, Clark Duke, Sarah Burns (I), Adam Pally, Claire Bronson

Stu Zicherman, Ben Karlin

Komedi

Adult Children of Divorce

Filmnummer: 102032
Diskussioner om A.C.O.D.  (0 diskussioner)
Kommentarer om A.C.O.D. (6 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   11/2 2018
Hmm, undrar varför jag inte skrev nått när jag såg den i maj? Många skådespelare jag gillar, särskilt MEW och AS, men jag tyckte att filmen var onödigt "knepig".
RunRiot (Anmäl)   5/1 2015
Charmig film med mysiga karaktärer, som lyfter kvalitén en aning. Dock händer inget jätteintressant och vissa karaktärer känns väldigt random inkastade i en scen för att sedan försvinna helt ur handlingen. Adam Scott och Mary Elizabeth Winstead är två favoriter som gör sig väldigt bra som par. Hade dock önskat att man fick se lite mer utav henne.
svart_m (Anmäl)   8/6 2014
Älskar Adam Scott men det här funkade inte riktigt. Bitvis underhållande men inte mycket mer än så.
jonbo (Anmäl)   25/3 2014
Som ett vakuum man passerar utan att märka det.
zyxz (Anmäl)   9/2 2014
Precis vad man väntar sig
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A.C.O.D.