After the Sunset

Originaltitel: After the Sunset
Regissör:Brett Ratner
Utgivningsår:2004

Om After the Sunset:

Mästertjuven Max Burdette beslutar sig efter sin sista stora kupp att dra sig tillbaka till en söderhavsö. Hans största fiende, en FBI-agent, låter honom dock inte få vara i fred...

Titel: Wild Target
År: 2004
Genre: Komedi, Kriminalare, Thriller
Film nr.: 20352
Big Bounce

Pierce Brosnan, Woody Harrelson, Salma Hayek, Don Cheadle, Naomie Harris, Mykelti Williamson, Troy Garity, Jeff Garlin, Kate Walsh, Chris Penn, Russell Hornsby, Obba Babatundé, Rex Linn, Lisa Thornhill, Tom McGowan, Rachael Harris, Joel McKinnon Miller

Paul Zbyszewski, Craig Rosenberg

Komedi, Action, Äventyr

Filmnummer: 20187
Diskussioner om After the Sunset  (0 diskussioner)
Kommentarer om After the Sunset (199 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Krille80 (Anmäl)   13/11 2014
Själva historien är inte helt fel och regissören Brett Ratner gör sitt jobb men att sätta Brosnan och Harrelson i huvudrollerna är rent självmord. De har ingen karisma eller talang att tala om utan är rent av tråkiga. Don Cheadle snor varje scen han är med i men tyvärr är de väldigt få så filmens höjdpunkt blir istället Hayeks vackra kropp. 2+
kervisch (Anmäl)   7/8 2014
3 av 5 godkänd
Muskelkungen (Anmäl)   17/7 2014
Jag gillar filmer med heist-/rififitema och det var ju inte så mycket att hämta här men… jag är snäll och ger en svag trea.
Andreas_ (Anmäl)   11/2 2014
Brett Ratner drar på semester i några månader och tar med sig några skådisvänner, så skulle detta bäst kunna beskrivas, för han har då verkligen inte lagt ner något krut på att göra en bra och välgjord "kupp-film" inte. Det har inte heller skådespelarna försökt göra, utan dom verkar ligga inne i någon autopilot på halvfart förutom Woody Harrelson som endast spelar över filmen igenom. Blir chockad av att se så många bra skådespelare göra en sån tam insats som här, och Don Cheadle förstår jag inte ens hur han kunde ställa upp med tanke på att hans roll är typ 4 scener...men han hängde väl på för att få njuta lite av Bahamas och semester på jobbet antar jag. Nä detta är inget jag kan rekommendera, det är trist och urfånigt, speciellt slutet, som nog är det mest fåniga och dåliga slut jag någonsin sett i film tidigare. Enda som är positivt med denna film, är dom underbart härliga Bahamas miljöerna och Salma Hayek som ögongodis, för det är allt hon är i denna film och det är synd när hon vanligtvis är en bra skådis annars.. Nä..betyget blir endast en svag 2:a för detta trista spektakel!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till After the Sunset