After.Life

Originaltitel: After.Life
Regissör:Agnieszka Wojtowicz-Vosloo
Utgivningsår:2009

Om After.Life:

Efter en förskräcklig bilkrasch vaknar Anna upp av att den lokala begravningsentreprenören Eliot förbereder hennes kropp för begravning. Då hon är förvirrad, rädd och fortfarande känner sig vid liv, tror inte Anna på Eliot när han säger att hon är död och lever i livet efter detta. Eliot övertygar Anna att han har förmågan att se och prata med de döda och att han är den enda som kan hjälpa henne. Anna blir tvungen att möta sina djupaste faror och acceptera sin död.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Brian Gilbert
År: 2002
Genre: Thriller, Skräck, Mysterium
The Gathering

Christina Ricci, Liam Neeson, Justin Long, Josh Charles, Chandler Canterbury, Celia Weston, Shuler Hensley

Agnieszka Wojtowicz-Vosloo, Paul Vosloo, Jakub Korolczuk

Drama, Thriller, Skräck, Mysterium

Afterlife, After Life

Diskussioner om After.Life  (0 diskussioner)
Kommentarer om After.Life (61 st)
Makta (Anmäl)   10/6 2018
Läste runt lite efter att jag hade sett klart filmen och har fortfarande lite frågor jag inte fick svar på. Vissa effekter och handlingar var väl på den sämre nivån men överlag så var filmen mycket bättre än förväntat!
HerrNenne (Anmäl)   13/8 2017
Egentligen en skitfilm. Lite för uppenbar i vad den gör och rätt b-filmsaktig. Men man vet inte alltid riktigt vad man har den, skådespelarna gör ett rätt bra jobb, filmen försöker inte för hårt vara något annat och trots b-filmsvibbarna så funkade det här helt okej. Fin att titta på också, eh.
Robkiller (Anmäl)   9/12 2016
En annorlunda syn på levande döda... skådespelarna hjälper till att hålla intresset uppe trots att tempot är lågt... ger något att fundera på även när den är slut, vilket i slutändan gör den sevärd.
Stygga-Vargen (Anmäl)   3/10 2016
Ganska udda men samtidigt väldigt bra film. Christina Ricci och Justin Long briljerar och även Liam Neeson gör bra ifrån sig. Svag 5:a.
Godzillasaurus (Anmäl)   9/2 2016
Desorienterande och läskig långt efter att den tog slut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till After.Life