Air

Originaltitel: Air
Regissör:Christian Cantamessa
Utgivningsår:2015

Om Air:

Historien handlar om två ingenjörer i en underjordisk bunker som är mänsklighetens enda hopp för framtida överlevnad.
Se filmen på iTunes

Regissör: Martin Weisz
År: 2006
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Skräck
Rohtenburg

Norman Reedus, Djimon Hounsou, Sandrine Holt, David Nykl, Paula Lindberg, Peter Benson (I), Michael Hogan

Christian Cantamessa, Chris Pasetto

Thriller, Science Fiction

Bunker

Diskussioner om Air  (0 diskussioner)
Kommentarer om Air (11 st)
Robkiller (Anmäl)   10/11 2017
Sci-fi som egentligen inte har mycket till handling och ett lågt tempo. Håller ändå intresset uppe och känns välgjord. Helt ok.
Halofreak92swe (Anmäl)   21/10 2016
Spännande koncept och börjar ganska lovande men två bra skådespelare dessutom. Men tappar efter ett tag, händer alldeles för lite, den hade tjänat på att ha mer inslag av mystik eller sci-fi.
precious_death (Anmäl)   9/8 2016
Håller med ekneB!
ekneB (Anmäl)   5/5 2016
Det finns delar när den här filmen briljerar. När spänningen är så pass hög att den är uppe och nosar på en 4a. Men tyvärr ligger majoriteten av filmen väldigt lågt. Ideen är fängslande och väldigt like filmen Moon med skillnaden att Moon är rakt igenom bra. I slutändan en stabil (lutar mot stark) 2a. Sevärd men kommer inte komma ihåg den när jag går igenom mina betyg för det här året
mwollin (Anmäl)   16/11 2015
Inte konstigt att det gick med mänskligheten som det gick när två personer i en bunker inte kan komma överens.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Air