Betyg idag: 1 046 Besökare idag: 4 853

Originaltitel: Air Bud: World Pup
Regissör:Bill Bannerman
Utgivningsår:2000

Om Air Bud - fotbollsfarsan:

Josh upptäcker att Air Bud har en fantastisk talang för fotboll och båda går med i det lokala fotbollslaget. Där möter Josh en flicka och blir förälskad, men inte bara Joshs känslor svallar, även Air Bud faller för en fin hundflicka. Med henne får han ett helt fotbollslag med valpar.

Titel: Lincoln - Fotbollshunden
Regissör: John Huston
År: 1981
Genre: Drama, Action, Krig
Flykt till seger

Dale Midkiff, Kevin Zegers, David Glyn-Jones, Caitlin Wachs, Chilton Crane, Chantal Strand

Mark Whiting, Robert Vince, Anne Vince

Drama, Komedi, Familjefilm

Air Bud 3

USA, Kanada
Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250, Fotboll
Diskussioner om Air Bud - fotbollsfarsan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Air Bud - fotbollsfarsan (65 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
LazyForSure (Anmäl)   27/5 2010
Somliga förstår visst inte när en filmserie ska avslutas.. Första filmen är klassisk, andra filmen är bra den med(Kan vara för att jag lirar amerikansk fotboll) men den här filmen är bara kass. Ett gott råd som ni bör ta, se första och andra filmen om ni ej gjort det, skippa resten, och nej storyn leder inte vidare till varje film.
Fermis (Anmäl)   28/12 2009
Kill me
ellabella94 (Anmäl)   7/12 2009
Skit i mängder. Det här är nog ett av Disneys största bottennapp. Att man dessutom såg filmen dubbad gjorde det bara ännu värre, om det nu går.
Sture Stenhög (Anmäl)   23/6 2009
Det här var fan smärtsamt att skåda för alla oss som älskar Buddy. Det är verkligen en oerhört trött film. Ska man berätta precis samma historia varje gång så måste man åtminstone göra det med lite charm. Här har man bara slängt in fotbollshistorien och kidnappningshistorien för att de ska vara där. Istället läggs fokus på kärlekshistorierna. Buddys romans kan jag väl ta, men Kevin Zegers och hans jävla fejkbrittiska tjej är fullkomligt outhärdliga. Det känns också som att man här har satsat mer på medveten komedi än tidigare, det gör man inte bra alls och det innebär bara att det blir mindre av den omedvetna komik som man vill se i dessa filmer. Men så kommer slutet. Oj oj oj. Slutet är så fruktansvärt bisarrt jävla dumroligt att ord inte kan beskriva det. Efter att ha sett 2352 filmer kan jag konstatera att slutet på World Pup är det absolut dummaste jag någonsin har skådat i filmväg. Efter en sån prestation kan jag omöjligen dela ut en etta
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Air Bud - fotbollsfarsan