Betyg idag: 1 141 Besökare idag: 5 514

Originaltitel: Alex Strangelove
Regissör:Craig Johnson
Utgivningsår:2018

Om Alex Strangelove:

Alex Truelove är en duktig high school-elev med en underbar flickvän och en ljus framtid. Hans sista milstolpe som tonåring är att bli av med oskulden. Men när han möter snygga Elliot blir livet en berg-och-dalbana där han tvingas omvärdera kärlek, vänskap och sin sexuella identitet.

Daniel Doheny, Madeline Weinstein, Antonio Marziale, Daniel Zolghadri, Nik Dodani, Fred Hechinger, Annie Q, Ayden Mayeri, Kathryn Erbe, Joanna Adler, William Ragsdale, Isabella Amara, Sophie Faulkenberry, Dante Costabile

Craig Johnson

Komedi

Diskussioner om Alex Strangelove  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alex Strangelove (5 st)
Tatty (Anmäl)   20:57 3/9
Gillar den skarpt! Den är så bra, rolig och lite knäpp! Elliot i filmen och bilden är så gullig och sexig på nåt sätt i filmen haha! Slutet var så bra och jag gillade slutet starkt! Filmen kändes normalt med all såna ungdoms tankar! Får mig att känna mig ung igen och minns vissa tankar man hade!
choklatchip (Anmäl)   00:23 16/7
Godkänd. Väldigt mycket bättre än Love Simon men så otroligt mycket sämre än Call Me By Your Name. Men helt ok skildring av förvirring, oro och ungdomens försök att hitta sig själv. Märkligt dock att ingen av de heterosexuella karaktärerna hade några djupare frågor kring livet.
ToddDowney (Anmäl)   01:24 16/6
Godkänd. Finns inte direkt mycket annat och säga. Ingen direkt djup eller sympatiska karaktärer. Värst är väll Alex. Är glad att jag såg den men är inget jag kommer kolla på igen.
Kayuzuzu (Anmäl)   20:58 14/6
Sweet
DIProgan (Anmäl)   23:29 12/6
Mysig med en rekorderlig mängd humor för sin genre men inget banbrytande.