Alien Origin

Originaltitel: Alien Origin
Regissör:Mark Atkins
Utgivningsår:2012

Om Alien Origin:

Filmen bygger på material från en journalist som är ute i djungeln med soldater på ett rutinuppdrag, men som snabbt visar sig vara någonting helt annat.

Titel: Aliens vs. Predator: Requiem
Regissör: Dominic Burns
År: 2012
Genre: Science Fiction
U.F.O.

Philip Coc, Daniela Flynn, Eric Darins, Mjr John Frear, Dennis Johnson, Trey McCurley, Kent Noralez, Saul Pech, Peter Pedrero, Andres Rash, Rupert Tablada, Alan Usher, Chelsea Vincent

Mark Atkins

Thriller, Science Fiction

Diskussioner om Alien Origin  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alien Origin (9 st)
KyLLo (Anmäl)   03:23 10/1
Lite billig och påminner om liknande filmer, men när jag såg omslaget var jag rädd att den skulle vara sämre. Men den gick att se i ett svep. Svag tvåa.
fridenpaden (Anmäl)   25/10 2017
Tråkig och ointressant men var villig att ge filmen en tvåa. Det extremt idiotiska slutet gav mig däremot en bra orsak till att sänka ett steg.
Engravadlax (Anmäl)   17/6 2015
Reporter med ett gäng helt personlighetsbefriade soldater plöjer Belizes djungler efter... någonting. Visuellt noise istället för effekter, blint skjutande in i buskagen istället för dialog. Under medel t.o.m. för found footage.
Pos (Anmäl)   23/2 2014
Fantastiskt dåligt.
Robkiller (Anmäl)   29/12 2012
Gah vilken dynga... specialstyrka kutar runt i skogen i förstapersonsvy.... kameran skakar konstant.. det är mörkt.. det blir en del skjutande.. och sedan någon handling om utomjordingar... får en känsla av att de försökte göra en film av spelet Crysis... tyvärr var det Asylum som försökte... så de misslyckas kapitalt som vanligt... allt är uselt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Alien Origin