Terror från det okända

Originaltitel: Wavelength
Regissör:Mike Gray
Utgivningsår:1983

Om Terror från det okända:

En ung kvinna börjar höra röster inne i sitt huvud och sökandet efter orsaken leder henne och hennes pojkvän, som är rockstjärna, till en nedlagd armébas. Men är den så nedlagd som det ser ut? Något söker kontakt med omvärlden, något som vill ut.

Robert Carradine, Cherie Currie, Keenan Wynn, Cal Bowman, James Hess, Terry Burns

Mike Gray

Science Fiction

Diskussioner om Terror från det okända  (0 diskussioner)
Kommentarer om Terror från det okända (10 st)
larsen1976 (Anmäl)   12:04 14/9
Coolt också att Cherrie Currie från The Runaways är med och Robert Carradine från kulrullen "Revenge Of The Nerds" :D
larsen1976 (Anmäl)   09:16 14/9
Minns detta som en av dom bästa Alien-filmerna jag såg under 80-talet
kungkalas (Anmäl)   21:55 2/5
Jag tycker utomjordingarna var effektfulla och att det var en trivsam och stämningsfull liten film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Terror från det okända