Betyg idag: 1 791 Besökare idag: 6 877

Originaltitel: Aliens vs. Avatars
Regissör:Lewis Schoenbrun
Utgivningsår:2011

Om Aliens vs. Avatars:

Sex vänner på en campingtur finner sig fångade i en katt och råtta-lek med ett utomjordiskt monster. Utan att veta vad de ska göra eller vem de kan lita på, kämpar de för att överleva.

Cassie Fliegel, Jason Lockhart, Dylan Vox, Kim Argetsinger, Marlene Mc'Cohen, Dan Glenn, Amanda Chism, Ginny You, Georgina Tolentino

Keith Parker, Kenny White

Science Fiction

Diskussioner om Aliens vs. Avatars  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aliens vs. Avatars (9 st)
Bomkia (Anmäl)   11:41 7/5
Det är svårt att klaga på en film som är så otroligt uppenbart skitdålig. Roliga är att jag faktiskt tyckte själva "karaktärsdramat" i början av filmen var måttligt intressant, men sen skulle det komma in en elak utomjording och förstöra filmen genom mörda alla. 1+
sven_usling (Anmäl)   14/10 2016
Ja, det är uselt, men det finns hur många filmer som helst som är sämre...
Bumbi78 (Anmäl)   15/9 2014
Av de många tusen filmer jag sett rankas antagligen den här som åtm top 5 av den sämsta skiten. Det var säkert ett kul skolprojekt från början, men att distribuera sånt här borde vara kriminellt. Rekordlåga 1.5 på Imdb.
vonadel (Anmäl)   19/2 2013
Hur kan jag vara så förbannat korkad och gå på att köpa ett 3-pack blu ray för 99:-!? Det säger ju självt att det inte är bra filmer. När jag sedan kom hem och kollade betygen på IMDb så kunde jag konstatera att de snittade under 2 i betyg! Var ju ändå tvungen att kolla in någon och började med denna. Jag såg ca 10 min sen orkade jag bara inte mer. Om man är i rätt sinnesstämning skulle man kunna se filmen för att just ha roligt åt hur dålig den är. Men, jag var inte i denna sinnesstämning denna gång. Jag lär inte se de två andra filmerna...1/10
mjölk (Anmäl)   26/11 2012
1/10