All Eyez on Me

Originaltitel: All Eyez on Me
Regissör:Benny Boom
Utgivningsår:2017

Om All Eyez on Me:

Det här är historien om Tupac Shakur, den legendariske rapparen, poeten, skådespelaren och revolutionären, som har sålt mer än 80 miljoner album över hela världen. Som son till två Svarta Pantrar-aktivister föddes han in i en värld av orättvisor, men Tupacs kamp gav honom hans röst. Ju fler människor som försökte tysta honom, desto starkare blev rösten.

Demetrius Shipp Jr, Danai Gurira, Kat Graham, Hill Harper, Annie Ilonzeh, Lauren Cohan, Keith Robinson, Jamal Woolard, Dominic L Santana, Cory Hardrict, Clifton Powell, Jamie Hector, Deray Davis, Chris Clarke, Ronald Brooks, Jarrett Ellis, Erica Pinkett

Eddie Gonzalez, Jeremy Haft, Steven Bagatourian

Drama, Biografi

Diskussioner om All Eyez on Me  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Eyez on Me (14 st)
Murvel48 (Anmäl)   26/10 2018
Lite väl fragmentarisk men 2Pacs odödligs musik höjer filmen till en trea.
Raimo_1985 (Anmäl)   18/3 2018
Jo men den är rätt bra. Men filmen kräver sina förkunskaper, och de har inte jag. Kanske är filmen sämre om man har förkunskaperna, vad vet jag.
setterwall (Anmäl)   12/11 2017
Katastrof från början till slut.
myslas (Anmäl)   8/11 2017
Som en lektion i hur man inte ska göra en biopic. Här finns inget djup alls utan det är en massa småscener staplade på varandra med en massa hopp i tiden hela tiden. Nära ettan i betyg.
Barneyk (Anmäl)   3/9 2017
Vilken jävla kalkonsoppa. Jösses vilken tågolycka. En så viktig, stark och stor artist och aktivist som Tupac förtjänar något mycket mycket bättre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All Eyez on Me