All for One

Originaltitel: Alle for én
Regissör:Rasmus Heide
Utgivningsår:2011

Om All for One:

Fyra skurkar, som var bästa vänner som barn, har ett stort problem: de sitter på båda sidorna om lagen. Martin är en polis, medan Nikolai, Ralf, och Timo inte kan skilja på personliga ägodelar och andras ägodelar! Martin är inte så framgångsrik, vare sig på sitt jobb eller i sitt äktenskap och tycker att han förtjänar ett bättre liv. När han får en möjlighet att "leka" med sina gamla vänner på ett uppdrag mot alla fyras gemensamma fiende, herr Niemeyer, så kan han inte motstå den chansen...
Se filmen på Netflix

Titel: All for Two
Originaltitel: Alle for to
Regissör: Rasmus Heide
År: 2013
Genre: Komedi, Kriminalare
All for Two

Jon Lange, Jonatan Spang, Rasmus Bjerg, Mick Øgendahl, Lisa Werlinder, Charlotte Fich, Gordon Kennedy, Signe Anastassia Mannov, Kurt Ravn, Mille Dinesen, Rutger Hauer, Søren Malling, Ole Thestrup, Søren Vejby, Henrik Møller, Stinne Hedrup

Mick Øgendahl

Komedi, Kriminalare

Danmark
Diskussioner om All for One  (0 diskussioner)
Kommentarer om All for One (12 st)
chaosphere (Anmäl)   23/7 2015
Hygglig söndagskomedi. Att den är dansk gör det ju inte sämre.
Gordyal (Anmäl)   21/6 2015
Lite Olsen/Jönsson om det hela. Varken särskilt mycket till film eller till historia, men den bjuder i alla fall på några goda skratt. (6/15)
bryngel (Anmäl)   19/5 2015
Skrattade så jag kiknade. Billigt, men så jävla roligt.
andreas15 (Anmäl)   16/2 2015
Skrattade mig igenom hela filmen sjukt rolig!
kallewj (Anmäl)   2/7 2014
Modern jönssonligan. Pendlar mellan 4a och 5a