All Forgotten

Originaltitel: All Forgotten
Regissör:Reverge Anselmo
Utgivningsår:2000

Om All Forgotten:

Ryssland på 1800-talet. Vladimir är 16, och när sommaren är över kommer han att vara vuxen. En ung kvinna har flyttat in, granne med familjens sommarhus, och när han väl har fått ögonen på henne glömmer han allt annat. Men Vladimir är inte den ende som påverkas av Zinaidas skönhet, och han blir tvungen att kämpa med traktens mäktigaste män om hennes gunst. Det tar inte lång tid innan han inser att allt inte är så idylliskt och kärleken inte så oskuldsfull som han hade trott.

Kirsten Dunst, Julie Walters, Geraldine James, Nick Stahl, Nathaniel Parker, James Fox, Paloma Baeza

Reverge Anselmo

Drama, Romantik

Lover's Prayer

Diskussioner om All Forgotten  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Forgotten (9 st)
larox (Anmäl)   1/12 2009
historien håller inte, inte heller är filmen helt tidstypisk. banal men med goda skådespelarprestationer och härlig miljö. men den rätta känslan, nej! den infann sig aldrig
todape (Anmäl)   15/1 2007
Ett drama som utspelar sig i Ryssland men som vanligt är producerat av amerikanerna och därmed får man nöja sig med en engelsk dialog. Filmen har aldrig blivit omtalad och uppmärksammad och tur är det. Det här är en usel film och meningslöst och intetsägande är två ord som väl stämmer in på denna produktion. Nick Stahl (Terminator 3) och Kirsten Dunst medverkar, men det hjälper inte detta rejäla bottennapp.
Seger (Anmäl)   27/8 2006
Hur mycket jag än anstränger mig så kan jag inte överhuvudtaget sympatisera med Stahls karaktär. Visserligen är det ofta så med de ryska klassikerna. Huvudpersonen är oftast outhärdligt naiv.
adidas_29 (Anmäl)   6/4 2006
Fotot räddar denna kalkon. Skarttretande!
BollywoodQueen (Anmäl)   15/11 2005
En av de sämsta filmer jag sett, hur kunde Kirsten Dunst medverka i detta?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All Forgotten