All Good Things

Originaltitel: All Good Things
Regissör:Andrew Jarecki
Utgivningsår:2010

Om All Good Things:

David är son i en extremt förmögen familj som sysslar med fastigheter. Han träffar en dag Katie som kommer från enklare förhållanden. De gifter sig och bestämmer sig för att flytta till Vermonts landsbygd. Men Davids far lyckas till slut locka honom tillbaka till familjeföretaget i New York. Katie beslutar sig då för att ta tag i sina studier och deras äktenskap börjar nu knaka i fogarna. David blir alltmer labil och dessutom mycket våldsam och när Katie en dag spårlöst försvinner kommer mörka familjehemligheter upp till ytan. Vad har egentligen hänt med Katie?

Titel: Blue Valentine
Originaltitel: Irrational Man
Regissör: Woody Allen
År: 2015
Irrational Man

Ryan Gosling, Kirsten Dunst, Frank Langella, Lily Rabe, Philip Baker Hall, Diane Venora, Michael Esper, Trini Alvarado, Nick Offerman, John Cullum, Maggie Kiley, Liz Stauber, Marion McCorry, Mia Dillon, Tom Kemp, Kristen Wiig, Glenn Fleshler

Marcus Hinchey, Andrew Jarecki

Drama, Kriminalare, Romantik, Thriller, Mysterium

Diskussioner om All Good Things  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Good Things (101 st)
BarryHero (Anmäl)   2/11 2018
Ganska underlig film, fattade inte förrän i slutet att den var baserad på en riktig händelse vilket förklarade en del. Gosling var inte tillräckligt intressant i sin huvudroll för att det skulle bli så mycket av detta.
Stygga-Vargen (Anmäl)   17/7 2018
Seg och tråkig gubbfilm. Var ett bra tag sen Gosling var med i nåt bra nu.
Necross (Anmäl)   30/12 2017
Bra skådespeleri (troligen bästa Gosling). Man bör se "The Jinx" också.
RustyFilm (Anmäl)   11/12 2016
Det börjar mycket lovande med en snygg, intressant och lite komisk inledning. Men det blir snart rörigt och ologiskt och inte ett dugg engagerande. Miljö och stämningsbeskrivande bilder är väl bra men bara det räcker inte för den här typen av film.
Rhonda (Anmäl)   5/11 2016
Intressant, men sjukt seeeg.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All Good Things