All I See Is You

Originaltitel: All I See Is You
Regissör:Marc Forster
Utgivningsår:2016

Om All I See Is You:

En blind kvinnas förhållande till sin man förändras när hon återfår sin syn.

Blake Lively, Jason Clarke, Ahna O'Reilly, Miquel Fernández, Xavi Sánchez, Yvonne Strahovski, Wes Chatham, Danny Huston, Kaitlin Orem, Stacee Vatanapan, Sirinya Bishop, Bonnie Zellerbach, Sahajak Boonthanakit

Marc Forster, Sean Conway

Drama, Mysterium

Thailand, USA
Diskussioner om All I See Is You  (0 diskussioner)
Kommentarer om All I See Is You (3 st)
Christofer (Anmäl)   14:31 15/7
Det här hade nog kunnat bli riktigt bra om det inte varit så himla svårt att hänga med i svängarna vid flera tillfällen. Detaljer som ena stunden kändes självklara blev plötsligt tveksamma i mina ögon och jag blev förvirrad om och om igen. När eftertexterna började rulla var jag skamset nog tvungen att googla mig fram till hur jag skulle tolka slutet. Det är ju tyvärr inget bra betyg för en film känner jag.
mammene (Anmäl)   09:22 16/6
Det får bli en trea av det svagare slaget, det var mycket som låg under ytan och guppade, men det som jag retade mig på var att det ville vara för mystiskt för sitt eget bästa och jag fick inte riktigt ihop det. Att hon betedde sig väldigt konstigt emellanåt kan jag väl köpa, men det var svårt att inte reta upp sig på hennes beteende. Lite konstig film.
Tatty (Anmäl)   11:17 27/5
Den var inte dålig men kändes lite typiskt när det äntligen vänder för henne att hon får det hon drömmer om så är det något som är väldigt komplicerat hos henne. Det är det som gör filmen komplicerad men ändå spännande. Gillade henne som gör rollen bra, Blake Lively.