All Inclusive

Originaltitel: All Inclusive
Regissör:Karin Fahlén
Utgivningsår:2017

Om All Inclusive:

Tove och hennes präktiga syster Malin reser till Kroatien för att fira mamma Ingers 60-årsdag. Inger har just blivit lämnad av sin man och är djupt olycklig. Det hela urartar snabbt i en tävling om vem som bäst kan hjälpa Inger på fötter.

Titel: Dumpad
Regissör: Colin Nutley
År: 2006
Genre: Komedi
Heartbreak Hotel

Suzanne Reuter, Liv Mjönes, Jennie Silfverhjelm, Goran Bogdan, Jonas Karlsson, Hjalmar Gustafsson, Ksenija Marinkovic, Sofia Bach, Rafael Pettersson, Jacob Ericksson, Shebly Niavarani, Pia Halvorsen, Gustav Lindh, Annika Ryberg Whittembury, Ellen Jelinek

Daniel Karlsson

Komedi

Sverige
Diskussioner om All Inclusive  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Inclusive (20 st)
KyLLo (Anmäl)   14:55 30/1
Otroligt svensk? Ändå är är det en nyinspelning av en dansk film med samma titel.
Eldritch (Anmäl)   15:38 27/1
Tur att svenska filmer inte är bondiga i alla fall
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/12 2018
En av de bättre svenska filmerna som gjorts nu på senare år. Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är väldigt rolig på sina ställen.
LizzyElisabeth (Anmäl)   14/12 2018
Bra skådespelare men inget riktigt i min smak
dafreakish (Anmäl)   24/11 2018
Ja det är dumt. Ja det är löjligt. Ja det är otroligt svenskt. Men det är också väldigt roligt. Det här är en sådan film man glömmer bort en stund efter att man sett den. Men oväntat nog, då förväntningarna var lägre än Marianergraven, log jag när filmen var slut av helt rätt anledningar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All Inclusive