All Inclusive

Originaltitel: All Inclusive
Regissör:Karin Fahlén
Utgivningsår:2017

Om All Inclusive:

Tove och hennes präktiga syster Malin reser till Kroatien för att fira mamma Ingers 60-årsdag. Inger har just blivit lämnad av sin man och är djupt olycklig. Det hela urartar snabbt i en tävling om vem som bäst kan hjälpa Inger på fötter.

Titel: All Inclusive
Regissör: Nicholas Stoller
År: 2008
Genre: Komedi, Romantik
Dumpad

Suzanne Reuter, Liv Mjönes, Jennie Silfverhjelm, Goran Bogdan, Jonas Karlsson, Hjalmar Gustafsson, Ksenija Marinkovic, Sofia Bach, Rafael Pettersson, Jacob Ericksson, Shebly Niavarani, Pia Halvorsen, Gustav Lindh, Annika Ryberg Whittembury, Ellen Jelinek

Daniel Karlsson

Komedi

Sverige
Diskussioner om All Inclusive  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Inclusive (21 st)
UFO_lars (Anmäl)   20:25 28/3
All inclusive är en underhållande film som också är ganska rolig i vissa stunder. Men filmen är också överspelad, känns överdriven och följer ett ganska mallarna upplägg för en svensk komedi vilket gör att betyget 2 känns helt rättvist. Sevärd men ingen storfilm jag kommer att komma ihåg efter att lite tid har gått.
KyLLo (Anmäl)   14:55 30/1
Otroligt svensk? Ändå är är det en nyinspelning av en dansk film med samma titel.
Eldritch (Anmäl)   15:38 27/1
Tur att svenska filmer inte är bondiga i alla fall
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/12 2018
En av de bättre svenska filmerna som gjorts nu på senare år. Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är väldigt rolig på sina ställen.
LizzyElisabeth (Anmäl)   14/12 2018
Bra skådespelare men inget riktigt i min smak
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All Inclusive