All Nighter

Originaltitel: All Nighter
Regissör:Gavin Wiesen
Utgivningsår:2017

Om All Nighter:

En arbetsnarkoman till far är på väg att besöka sin dotter under en kort vistelse i Los Angeles, men upptäcker att hon har försvunnit och tvingas att samarbeta med hennes tafatta ex-pojkvän för att lyckas hitta henne.

Emile Hirsch, J K Simmons, Analeigh Tipton, Taran Killam, Kristen Schaal, Jon Daly, Xosha Roquemore, Jon Bass, Shannon Woodward, Hunter Parrish, Meta Golding, Stephanie Allynne, Rebecca Drysdale, Milana Vayntrub, Trenton Rostedt, Connor Barrett

Seth W Owen

Komedi

Diskussioner om All Nighter  (0 diskussioner)
Kommentarer om All Nighter (4 st)
zeke_karlsson (Anmäl)   26/5 2018
Billigt
Zok (Anmäl)   2/1 2018
Kemin är bra mellan Simmons och Hirsh. Den har även en viss allvarlig ton som ger extra plus.
ulpe01 (Anmäl)   5/5 2017
JK Simmons är väl egentligen enda anledningen att se den här filmen, kemin med Hirsch funkar bra. Storyn är ju silkestunn och inte det som håller ens intresse vid liv.
PeterTheW (Anmäl)   28/4 2017
Mja. JK är enda behållningen.