All the Boys Love Mandy Lane

Originaltitel: All the Boys Love Mandy Lane
Regissör:Jonathan Levine
Utgivningsår:2006

Om All the Boys Love Mandy Lane:

En grupp high school-elever bjuder Mandy Lane (som i pojkarnars ögon blivit alltmer attraktiv över sommaren) till en fest på en avskild ranch över en helg; men medan festen fortskrider försvinner deltagare på ett mystiskt vis.

Titel: American Psycho 2
Originaltitel: Final Destination 5
Regissör: Steven Quale
År: 2011
Final Destination 5

Amber Heard, Anson Mount, Whitney Able, Michael Welch, Edwin Hodge, Aaron Himelstein, Luke Grimes, Melissa Price, Adam Powell, Peyton Hayslip, Brooke Bloom

Jacob Forman

Romantik, Thriller, Skräck, Mysterium

Recension All the Boys Love Mandy Lane

- Gardneer sätter betyg 2 och skriver:
Jag erkänner att trailern gör filmen intressant. Ganska bra musik, inte för mycket OC ungdomsvibbar och inte för mycket uttjatad genre, men när filmen började var det precis tvärtom. OC-känslorna är så starka att man väntar bara på att ledmotivet ska gå igång och att Adam Brody ska komma ut och dra skämt.

Recension av All the Boys Love Mandy Lane - Läs hela!

Diskussioner om All the Boys Love Mandy Lane  (0 diskussioner)
Kommentarer om All the Boys Love Mandy Lane (139 st)
päronanton (Anmäl)   14:31 12/7
Tyckte trailern var bra och blev sugen på att se denna film. Men filmen är sådär tycker jag, inget vidare bra skådespel men annars ok
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   15/10 2016
Den här filmen är allt annat än bra.
CinemaStrange (Anmäl)   12/7 2016
Vill kommentera men samtidigt inte denna dynga till film, höll samma nivå som Blair witch 2 som jag såg samma kväll, inget dära att hurra för, men visst låten i slutet var fin!
Fläskkäft (Anmäl)   6/2 2016
Snygga ungdomar och ett småkul manus med plats för lite uppkäftighet. Hyfsad inledning men redan när ungdomarna kommer fram till gården börjar den tappa fart. Mellanakten är rätt seg och finalen är inte så chockande som den vill vara. Slashergenren är givetvis en extremt urmjölkad genre och att tillföra något nytt och revolutionerande är i stort sett omöjligt. Slashern var som störst och bäst från tidigt åttiotal och några år framåt enligt mig. För att vara från 2006 tycker jag ändå att den hade nån form av underhållningsvärde.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till All the Boys Love Mandy Lane
Se filmen