Alla hans ex

Originaltitel: Little Black Book
Regissör:Nick Hurran
Utgivningsår:2004

Om Alla hans ex:

Stacy är produktionsledare för en talkshow. Hennes pojkvän lider av relationsfobi, så hon tar sig in i hans palm pilot och börjar intervjua alla hans gamla flickvänner (under de falska förespeglingarna att det har med showen att göra). Stacy vill få reda på varför hans tidigare relationer inte har fungerat och också om han är värd hennes förtroende i längden. Hennes plan går snett när hon blir vän med en av ex-flickvännerna och måste avslöja vem hon verkligen är.
Se filmen på Netflix

Titel: What's Your Number?
Originaltitel: What's Your Number?
Regissör: Mark Mylod
Regissör: Nicholaus Goossen
År: 2009
Genre: Skräck
The Shortcut

Brittany Murphy, Ron Livingston, Holly Hunter, Kathy Bates, Julianne Nicholson, Josie Maran, Rashida Jones, Kevin Sussman, Stephen Tobolowsky, Jason Antoon, Sharon Lawrence, Gavin Rossdale, Cress Williams, Dave Annable, Yvette Nicole Brown, Vivian Bang

Melissa Carter, Elisa Bell

Komedi, Romantik

Diskussioner om Alla hans ex  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alla hans ex (105 st)
fridenpaden (Anmäl)   20/11 2017
Hemsk utnyttjande av den fantastiska låter Let the River run från Working Girls. Där är låten upplyftande - i denna film bara stulen. Kämpade mig igenom filmen i förhoppning att den skulle bli bättre.
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
yrkeschaufföre (Anmäl)   6/5 2017
Det är nio år sen jag såg den här sist och jag kom inte ihåg någonting, var övertygad om att jag råkat betygsätta den av misstag. Jag gillar den, egentligen en fånig handling men den funkar och fångar mig, dessutom är det flera skådespelare jag gillar nu, kanske inte då, 2008 visste jag inte vem Rashida var.
Krille80 (Anmäl)   13/11 2014
Jag tillhör de som gillar både Ron Livingstone och Brittany Murphy och det är därför med sorg jag tittar tillbaka på denna film och bara kan konstatera att detta är verkligen mediokert och ibland också t.o.m. trist. Den har sina moment av roliga scener men jag skulle vara alldeles för snäll om jag gav denna film ett godkänt betyg.
Clementoni (Anmäl)   11/6 2013
Jag vet inte riktigt varför, men jag gillade verkligen den här filmen. Den var annorlunda.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Alla hans ex