Alla monster skall förstöras

Originaltitel: Kaijû sôshingeki
Regissör:Ishirô Honda
Utgivningsår:1968

Om Alla monster skall förstöras:

Japansk monsterfilm. Utomjordingar väcker upp flera monster, däribland Godzilla.

Titel: Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack

Familjefilm, Action, Science Fiction

Alla monster attackerar, Destroy All Monsters

Japan
Med i listor: Godzilla
Diskussioner om Alla monster skall förstöras  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alla monster skall förstöras (15 st)
Alreadyrick (Anmäl)   26/4 2015
Fantastisk actionfilm som har det mesta. Inget tramsigt drama, bara maxa på.
AlaRegularis (Anmäl)   19/7 2014
Riktigt bra och underhållande film som har det mesta. Monster, utomjordingar, tankekontroll, galna uppfinningar. Godzilla och inte mindre än 10 (!) andra monster går loss, inte bara i Tokyo, utan runt om i hela världen. Galen underhållning och en riktigt monster-film.
Godzillasaurus (Anmäl)   22/5 2014
När det nu är så många olika jättemonster med i filmen kunde man ju tro att det skulle vara mer slagsmål än det är, men det blir åtminstone bra när det väl blir av, så den klarar en svag trea. Litet plus för "rökringen"!
DrJW (Anmäl)   19/5 2014
De är bara så charmigt att alla bilar och plan är i princip modeller som förstörs av aktörer i monster kostymer. Den här var menad att bli den sista filmen i Godzilla-serien, men återvände ett år senare med den sämsta filmen i serien, Godzillas Revenge.
the godfather (Anmäl)   2/1 2014
Överlägset en av de bättre godzilla filmerna, inte bara av de gamla utan också hela serien. Denna får en stark fyra utav fem. Riktigt bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Alla monster skall förstöras