Alla var där

Originaltitel: Can't Hardly Wait
Regissör:Deborah Kaplan, Harry Elfont
Utgivningsår:1998

Om Alla var där:

Efter high school-examen ska det naturligtvis festas och Preston hoppas på att äntligen vinna Amandas hjärta, tjejen som han varit kär i under hela sin skoltid.
Se filmen på Netflix

Regissör: James B Rogers
År: 2001
Genre: Komedi, Romantik
American Pie 2

Ethan Embry, Jennifer Love Hewitt, Charlie Korsmo, Lauren Ambrose, Peter Facinelli, Seth Green, Channon Roe, Sean Patrick Thomas, Freddy Rodríguez, Jaime Pressly, Tamala Jones, Jennifer Lyons, Joel Michaely, Jay Paulson, Michelle Brookhurst, Jenna Elfman

Harry Elfont, Deborah Kaplan

Komedi, Romantik

Diskussioner om Alla var där  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alla var där (194 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   31/7 2016
Sätter en 5:a av nostalgiska skäl, även om jag fortfarande tycker att detta är en väldigt bra komedi.
Djason (Anmäl)   6/2 2016
Mysig film med många kända ansikten, kanske inte världens roligaste film men ändå sevärd.
Fläskkäft (Anmäl)   1/6 2015
Få överraskningar fram till den givna finalen. Jag känner igen flera ansikten som jag inte kan namnen på. Vissa flashar förbi i bakgrunden andra fick nån minut eller två på sig, vad just dom har gemensamt är att dom var i ropet där nån gång under andra halvan av nittiotalet. Få skämt funkar de flesta skämten är bara ett stort gäsp. Fel upphovsmän??!! Jennifer Love Hewitt är åtminstone grann men har inte mycket att jobba med här. Året efter kom American pie och den är klart roligare på samtliga plan. Låten i slutet: Only you av Yazoo är riktigt bra!
Krille80 (Anmäl)   15/11 2014
En ungdomsfilm med många väldigt duktiga och roliga ungdomar som har något mer än bara sex. En ungdomsfilm med lite djup, påminner lite om 80-talets framträdande ungdomsfilmer. Jennifer Love Hewitt är väldigt snygg. Skådisar som utmärker sig lite extra är Seth Green och Lauren Ambrose(Six Feet Under). Väldigt kul, väldigt charmigt och väldigt bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Alla var där