Allegiant

Originaltitel: Allegiant
Regissör:Robert Schwentke
Utgivningsår:2016

Om Allegiant:

Efter de omvälvande insikterna i Insurgent, måste nu Tris fly tillsammans med Four och ta sig bortom den höga mur som omringar Chicago. För första gången någonsin, måste de att lämna den enda stad och den enda familj de någonsin har känt. Väl ute, är gamla kunskaper snabbt meningslösa i ljuset av chockerande nya sanningar. Tris och Four måste snabbt bestämma sig för vilka de kan lita på då ett uppror innanför muren blossar upp och hotar hela mänskligheten. För att överleva, måste Tris göra omöjliga val som handlar om mod, lojalitet, uppoffring och kärlek.

Titel: Insurgent
Regissör: Alex Kurtzman
År: 2017
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Fantasy
The Mummy

Shailene Woodley, Theo James, Miles Teller, Ansel Elgort, Naomi Watts, Jeff Daniels, Bill Skarsgård, Zoë Kravitz, Maggie Q, Octavia Spencer, Daniel Dae Kim, Jonny Weston, Keiynan Lonsdale, Nadia Hilker, Andy Bean, Ray Stevenson, Mekhi Phifer

Adam Cooper (II), Bill Collage, Noah Oppenheim

Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction, Mysterium

The Divergent Series: Allegiant

Filmnummer: 119737
Diskussioner om Allegiant  (0 diskussioner)
Kommentarer om Allegiant (32 st)
freddis (Anmäl)   7/12 2018
Tycker faktiskt filmen var helt okej. Styrkorna i filmen är att den kraftigt breddar världen som filmernas utspelar sig i, och de futuristiska delarna är fantasifulla vilket jag uppskattar.
Rele (Anmäl)   22/11 2018
Jag måste ge en svag tvåa till den här inget sägande svaga filmen.
Engravadlax (Anmäl)   10/3 2018
Cringe.
Murvel48 (Anmäl)   24/2 2018
Jag har inte sett de två första men den här var ju så pass bra att jag nog får göra det.
Robkiller (Anmäl)   9/12 2017
Fortsättning på föregångarna som avslöjar vad allt egentligen handlade om. Men blir ändå hyfsat ointressant.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Allegiant