Allt flyter

Regissör:Måns Herngren
Utgivningsår:2008
Antal betyg:1915 betyg

Om Allt flyter:

En vild svensexa och ett svidande nederlag i innebandy väcker Fredriks passion för konstsim. Han hetsar sina gamla polare att börja simma och när chansen att tävla med sitt lag i en internationell konstsimtävling för herrar dyker upp vet Fredrik inga gränser. Filmen handlar om manlig vänskap och familjerelationer som sätts på riktigt hårda, blöta prov.
Se filmen på CDON

Regissör: Stefan Schwartz
År: 2005
Genre: Komedi, Romantik
The Best Man

Jonas Inde, Amanda Davin, Andreas Rothlin-Svensson, Jimmy Lindström, Peter Gardiner, Benny Haag, Shebly Niavarani, Kalle Westerdahl, Henrik Svalander, Paula McManus, Ossi Niskala, Maria Langhammer, Moa Myrén

Måns Herngren, Jane Magnusson, Brian Cordray

Komedi

Sverige
Diskussioner om Allt flyter  (0 diskussioner)
Kommentarer om Allt flyter (128 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
päronanton (Anmäl)   13/8 2017
Jag tycker filmen har en speciel känsla rätt igenom, den är rolig på sina ställen!
Rundeep (Anmäl)   16/9 2015
Över förväntan! Man kommer ganska nära inpå en del av människorna utan att så mycket sägs egentligen. Filmen sänks av att atmosfären genomsyras av någon slags nutida generad tvångsmässig sordin på allt vad känslor och allvar heter, som tar udden av många scener.
AlbinWesley (Anmäl)   9/11 2014
Jag tycker att det är mycket som är mer än bra. Men! En hel del småsaker sänker den. En del mindre bra skådespelsprestationer kanske framför allt. Typ två tre stycken relativt stora biroller som sumpas på så sätt. Och så blir aldrig de allvarligare scenerna riktigt allvarliga som de borde.
ted_the_one (Anmäl)   20/7 2013
Såg den för ett par år sen, glömde allt, såg om den. Gav den en trea då, nu får den en tvåa. Då jag glömt allt kan jag inte säga vad det var jag gillade mer då. Halvrolig liten historia som faller på dålig karaktärsbyggnad och ett slut som lämnar väldigt mycket att önska, men vill man döda ett par timmar så kan det duga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Allt flyter