Allt jag vill ha i julklapp

Originaltitel: All I Want for Christmas
Regissör:Robert Lieberman
Utgivningsår:1991

Om Allt jag vill ha i julklapp:

De två syskonen Ethan och Thora har endast en önskan inför julen. De vill att deras frånskilda föräldrar ska bli tillsammans igen. För att genomföra planerna de har för återföreningen tar de hjälp av tomten och mormor.

Titel: Föräldrafällan
Regissör: Phil Dornfeld
År: 2011
Genre: Komedi
Spring Break

Ethan Embry, Leslie Nielsen, Michael Alaimo, Lauren Bacall, Joanne Baron, Thora Birch, Jamey Sheridan, Harley Jane Kozak, Kevin Nealon, Amy Oberer, Andrea Martin, Renée Taylor, Patrick LaBrecque, Felicity LaFortune, Camille Saviola

Thom Eberhardt, Richard Kramer

Komedi, Familjefilm

Diskussioner om Allt jag vill ha i julklapp  (0 diskussioner)
Kommentarer om Allt jag vill ha i julklapp (18 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   2/8 2017
Ganska bra och underhållande film med bra skådespelare. Svag 4:a.
Lotso (Anmäl)   18/7 2014
I sin helhet en helt okej film. Den är klichéfylld och extremt förutsägbar. Man listar ut hur det hela skulle sluta inom 10 minuter. Men det hade en gnutta charm i sig, främst tack vare att den utspelar sig vid juletid och den är rätt så harmlös och i slutändan är du glad hur det hela slutade och ger en varm känsla i kroppen. Dessvärre så tror jag att filmen har för många tråkiga delar för de mindre och alldeles för många klyschiga delar för de äldre.
FabianBom (Anmäl)   24/12 2013
älskar denna film, då man hyrde den på video julen 1992. charmig, rolig och mysig familjefilm
Ondskapt (Anmäl)   22/12 2011
Riktigt hög mysfaktor i den här juliga filmen som hela familjen kan avnjuta med julsnacksen i högsta hugg. Finfina NY-miljöer och ett kanske lite starkt kärnfamiljsbudskap, men det sväljer man ändå.
tpb (Anmäl)   25/9 2011
Beklämmande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Allt jag vill ha i julklapp