Allt om min buske

Originaltitel: Allt om min buske
Regissör:Martina Bigert
Utgivningsår:2007

Om Allt om min buske:

Allt om min buske är en sexkomedi i trädgårdsmiljö om oväntade kärleksförbindelser och avgrundsdjup svartsjuka.

Det vackra och välbärgade paret Nils och Karin flyttar in med sin dotter Barbro i det exklusiva villaområdet. I huset intill med den botaniska trädgården bor systrarna Isabel och Lily. Systrarna sköter trädgården och livnär sig på att arrangera guidade turer genom den artrika floran. Mötet med systrarna blir omvälvande för Nils och Karin när deras ordnade tillvaro och noggrant formgivna livsstil ställs på ända.

Titel: Naken
Regissör: Robert Greenwald
År: 1980
Genre: Romantik, Fantasy
Xanadu

Ola Rapace, Maria Kulle, David Dencik, Karin Lithman, Beate Rostin, Amanda Davin, Albin Holmberg, Per Burell, Adam Stone, Henrik Dahl

Maria Thulin, Martina Bigert

Komedi

Sverige

Recension Allt om min buske

- Maskinisten sätter betyg 1 och skriver:
Karin och Nils, det till det yttre perfekta paret, blir efter sin flytt grannar med två systrar som tar hand om en stor fin trädgård. Trädgården är ett arv som de förvaltar med hjälp av en fond, där just Nils råkar vara ordförande. Men även om ytan är vacker knakar det, helt otippat, på insidan i Nils och Karins förhållande och Karin spenderar allt mer tid hos sina nya grannar. Detta gör Nils oerhört...

Recension av Allt om min buske - Läs hela!

Diskussioner om Allt om min buske  (0 diskussioner)
Kommentarer om Allt om min buske (194 st)
Barneyk (Anmäl)   13:14 4/4
Vilken helt jävla genomusel och vidrigt värdelös film, vad fan?
Rai (Anmäl)   11/10 2018
Vad då för jävla buske?
FabianBom (Anmäl)   20/3 2018
undrar vem fan godkände den här smörjan, e så man vill gråta av hur allt e så dåligt att skådisarna gör de så dåligt kan bara bero på dålig regi bla, ne fy fan för denna smörja
Tatty (Anmäl)   24/2 2018
Filmen var inte dålig men inte riktigt min filmsmak även om den var lite rolig och fick mig att skratta fast så fjantig ändå!
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Allt om min buske