Alone

Originaltitel: Seuls
Regissör:David Moreau
Utgivningsår:2017

Om Alone:

Fem ungdomar vaknar upp i en värld där alla har försvunnit.

Sofia Lesaffre, Stéphane Bak, Paul Scarfoglio, Jean-Stan Du Pac, Kim Lockhart, Thomas Doret, Renan Madelpuech, Kamel Isker, Jeanne Guittet, Inès Spiridonov, Renan Prevot, Evelyne El Garby Klaï, Lyèce Boukhitine, Rio Vega, Jérôme Cachon

David Moreau, Guillaume Moulin

Thriller, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Belgien, Frankrike
Diskussioner om Alone  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alone (3 st)
produr (Anmäl)   18:48 23/3
Moreau/Palus Them var riktigt bra.Det här är ju inte samma typ av film men spänningsmomenten känns igen.Det vänder när det är ca 20 min kvar vilket jag tycker tar ner filmen lite .Fast jag skulle vilja se en fortsättning.Den känns ju inte helt fullbordad.
Murvel48 (Anmäl)   18/12 2018
En typisk fransk film, det vill säga mycket irriterande till stora delar. Inte minst dialogen. Och tvisten var ju helt bedrövlig. Slutet ännu värre.
Djason (Anmäl)   7/9 2017
Spännande och intressant fram till det är ca 20 min kvar då filmen i stort sett tappar allt i klassisk fransk anda.