Betyg idag: 1 576 Besökare idag: 5 806

Originaltitel: Altitude
Regissör:Alex Merkin
Utgivningsår:2017

Om Altitude:

FBI-agenten Gretchen Blair får ett ovanligt erbjudande på planet till Washington. Mannen bredvid henne förklarar att planet de sitter på kommer att bli kapat och lovar att betala henne 75 miljoner dollar om hon får ner honom säkert på marken.

Titel: Passagerare 57
Regissör: Bob Misiorowski
År: 2002
Genre: Action
Terror Train

Denise Richards, Greer Grammer, Kirk Barker, Jonathan Lipnicki, Chelsea Edmundson, Chuck Liddell, Dolph Lundgren, Jordi Vilasuso, Tom DeNucci, John Posey, Anthony Platipodis, Anthony Dilio, Ian Niles, Chance Guess, Jesse Pepe, Jacob Dwight Ramirez

Jesse Mittelstadt

Action, Thriller

Hijacked

Diskussioner om Altitude  (0 diskussioner)
Kommentarer om Altitude (1 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   02:52 31/7
Dolphan och Denise Richards som dragplåster, vem kan motstå det? Jag tror dock att jag gillade det här mer än vad som egentligen är rimligt med tanke på hur ordinär den är, antagligen saknar jag helt enkelt sådana här filmer. Storyn har vissa roliga aspekter, men till största delen är den fullkomligt generisk och inte speciellt genomarbetad. Inte heller Dolphan tar man riktigt tillvara på, han reduceras snarare till en motsvarighet till Swamp Thing i Con Air. Men det är klart, när han sitter där och ser jävligt nöjd ut med sig själv, så blir man ju lite glad ändå, särskilt när Wagner börjar eka på soundtracket. Denise Richards som hjältinna kan heller aldrig vara fel, men roligaste rollen har Greer Grammer fått, och hon bidrar mycket till underhållningen. För underhållande är det ju, och då spelar det mindre roll att den här rullen är som vilken kapar-rulle som helst