Alvin och gänget 3

Originaltitel: Alvin and the Chipmunks: Chip-Wrecked
Regissör:Mike Mitchell (IV)
Utgivningsår:2011

Om Alvin och gänget 3:

Alvin och hans vänner är på en lyxbåt och njuter att ha det som en privat lekplats. Men av en ren slump blir hela gänget strandsatta på en öde ö och nu möter gänget även en stor utmaning av moder natur.

Titel: Alvin och gänget 2
Regissör: Jake Newsome, Mikael Salomon
År: 2012
Genre: Drama, Romantik, Äventyr
Blue Lagoon: The Awakening

David Cross, Jason Lee, Jenny Slate, Justin Long (röst), Matthew Gray Gubler (röst), Jesse McCartney (röst), Amy Poehler (röst), Anna Faris (röst), Christina Applegate (röst), Alan Tudyk (röst)

Jonathan Aibel, Glenn Berger

Komedi, Animerad, Familjefilm, Fantasy

Recension Alvin och gänget 3

- Stygga-Vargen sätter betyg 5 och skriver:
Efter att ha sett de två första "Alvin och gänget"-filmerna så ville jag naturligtvis se trean också men av någon anledning dröjde det ett tag, men jag är glad att det blev av till slut. Musiken är väl kanske inte riktigt lika bra som i de två första filmerna men den är bra ändå, men i övrigt anser jag faktiskt att det här är den bästa delen i serien. David (Jason Lee) har tagit hand om de tre jordekorrarna...

Recension av Alvin och gänget 3 - Läs hela!

Diskussioner om Alvin och gänget 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Alvin och gänget 3 (13 st)
Rai (Anmäl)   26/10 2018
Gäsp,... usel film...
2004Orre (Anmäl)   30/1 2017
Det här är vad jag kallar bra.
Tatty (Anmäl)   5/12 2016
Lika bra som de andra två första filmerna, ettan och tvåan! Rolig och bra fast denna filmen var spännande.
Stygga-Vargen (Anmäl)   25/7 2016
Även om musiken var bättre i de två första filmerna så tycker jag att det här är den bästa delen i Alvin-serien! Klockren humor!
Lotso (Anmäl)   18/7 2014
I sin helhet var detta åter igen en dålig film. Samma gamla visa som i föregående filmer, där filmen inte bygger vidare på föregående filmer. Budgeten är lägre vilket märks då det bara är tre människor med i hela filmen typ och "Chipmunksen" beter sig likadant som förr. Jag tror de inte ens försökte med "The Chippets" i den här, då dem bara snackar om mode och har danstävlingar mot några andra tjejer. Det är den kortaste utav de alla, men utan tvekan den sämsta!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Alvin och gänget 3
Se filmen