Always

Originaltitel: Always
Regissör:Steven Spielberg
Utgivningsår:1989

Om Always:

Pete Sandich är en våghalsig pilot som tycker om att leva riskfyllt, men hans flickvän Dorinda och hans bäste vän Al vet att han inte kan fortsätta leva på samma sätt. Efter att ha offrat sitt liv för att rädda Al står han nu inför sin största utmaning: att hjälpa Dorinda att gå vidare med sitt liv.

Titel: Pearl Harbor
Regissör: Joshua Michael Stern
År: 2008
Genre: Drama, Komedi
Swing Vote

Richard Dreyfuss, Holly Hunter, Brad Johnson, John Goodman, Audrey Hepburn, Roberts Blossom, Keith David, Ed Van Nuys, Marg Helgenberger, Dale Dye, Brian Haley, James Lashly, Michael Steve Jones

Dalton Trumbo, Jerry Belson

Drama, Romantik, Fantasy

Diskussioner om Always  (0 diskussioner)
Kommentarer om Always (57 st)
Sarakin76 (Anmäl)   4/8 2017
Spielberg er mesterlig på sitt beste og bra på sitt dårligste.
Krille80 (Anmäl)   9/11 2014
Steven Spielberg gör aldrig dåliga filmer men han gör inte hela tiden fantastiska filmer heller. Denna film är ett bra exempel på Spielbergs period där han gjorde filmer som hade någonting visst men att det ändå fattades en hel del. Det var som en seg period innan han fick ur sig Jurrasic park. Gillar man skådepelarna ska man se denna annars inte! 2+
Berniey (Anmäl)   19/7 2013
Sentimentalt i överkant och en riktigt dålig film som helhet, där inte ens vanligtvis bra skådisar kan lyfta en trist berättelse.
Xenox (Anmäl)   25/6 2012
En fin film som verkar ha blivit lite bortglömd. Den passar perfekt att se någon tråkig eftermiddag. Bra story!
sirkurt (Anmäl)   24/5 2012
Otroligt töntig historia/film. Vad gick allt ut på?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Always