Ambushed

Originaltitel: Ambushed
Regissör:Ernest R Dickerson
Utgivningsår:1998

Om Ambushed:

En klanledare blir mördad. En svart polis får i uppdrag att försvara enda vittnet, ledarens 12-åriga son.

Titel: Best of the Best 3
Regissör: Frank A Cappello
År: 1995
Genre: Drama, Action, Thriller
Ingen återvändo

William Forsythe, Robert Patrick, William Sadler, Jer Adrianne Lelliott, Virginia Madsen, Bill Nunn, David Keith, Charles Hallahan, Courtney B Vance

Andrew Miles

Action

Diskussioner om Ambushed  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ambushed (6 st)
Borrman (Anmäl)   14/10 2013
Britter som gapar alldeles för mycket i onödan och inget speciellt som händer.
iya (Anmäl)   30/6 2005
Ja. Den var ju verkligen dålig, inte ens godkänd faktiskt.
jenns (Anmäl)   29/6 2005
lillasystern var så irriterad, skulle ha kunna tänka mig att ge en 4 bara hon inte skulle varit där. spännande och sånt
Film Guden (Anmäl)   14/11 2004
Tung rollista. Och Filmen har några riktigt bra scener. Men ibland sjunker den till riktig b - films nivå. Och hyggligt förutsägbar, och likt amerikanska filmer en massa konspirationer. En härlig hjälte dock.
Raindrop (Anmäl)   29/10 2003
Helt OK film! Dock dryg unge med ännu drygare lillasyster.. Filmen slutade bra, man slapp se när Jimmy och Lucy firade eller nåt..
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ambushed