American Assassin

Originaltitel: American Assassin
Regissör:Michael Cuesta
Utgivningsår:2017

Om American Assassin:

Långt före han började jaga terrorister var Mitch Rapp en begåvad student och atlet. Sedan slog tragedin till och Rapp rekryterades till en av USA:s främsta militära elitstyrkor.

Dylan O'Brien, Michael Keaton, Sanaa Lathan, Shiva Negar, Taylor Kitsch, David Suchet, Navid Negahban, Scott Adkins, Alaa Safi, Khalid Laith, Mohammad Bakri, Charlotte Vega, Andrew Pleavin, Joseph Long, Yousef 'Joe' Sweid, Vladimir Friedman

Michael Finch, Marshall Herskovitz, Stephen Schiff, Edward Zwick

Action, Thriller

Diskussioner om American Assassin  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Assassin (13 st)
Bumbi78 (Anmäl)   12:21 29/4
Den här gillade jag. Lätt cynisk och rakt på utan den glättiga delen som en hollywoodaction gärna ska ha idag. Vore kul om det kom fler.
Andreas_ (Anmäl)   21:54 26/3
Riktigt dålig film baserad på en bok serie som jag aldrig läst, men filmen är nog bland det mest fåniga, orealistiska och patetiska som jag sett på många år, speciellt på 2000 talet...handlingen är ju helt bisarr och orealistisk....skådisarna är mestadels rätt tråkiga eller helt överdrivna förutom möjligtvis Michael Keaton som jag inte ens kan fatta vad han gör i denna sörja till film och effekterna är väl inget att hänga i granen heller, men handlingen är ju bara för dålig...vad jag hört så ska böckerna tydligen vara bra, så det låter jag vara osagt men filmen kan jag verkligen inte rekommendera, uruselt på så många vis, men den klarar sig undan från en svag 1:a tack vare just Keaton som aldrig gör bort sig även om hans val av film här borde ifrågasättas.
Xeno (Anmäl)   13:02 27/1
Uppfriskande bra! Klart över mina förväntningar :-) Michael Keaton och Scott Adkins gör det bra!
Björkman (Anmäl)   19:03 23/1
Helt okej tidsfördrivsaction, men inget man kommer komma ihåg speciellt länge.
Pava (Anmäl)   21:17 15/1
Helt ok actionrökare, men lite för mycket av det goda
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Assassin
Se filmen