American Assassin

Originaltitel: American Assassin
Regissör:Michael Cuesta
Utgivningsår:2017

Om American Assassin:

Långt före han började jaga terrorister var Mitch Rapp en begåvad student och atlet. Sedan slog tragedin till och Rapp rekryterades till en av USA:s främsta militära elitstyrkor.

Dylan O'Brien, Michael Keaton, Sanaa Lathan, Shiva Negar, Taylor Kitsch, David Suchet, Navid Negahban, Scott Adkins, Alaa Safi, Khalid Laith, Mohammad Bakri, Charlotte Vega, Andrew Pleavin, Joseph Long, Yousef 'Joe' Sweid, Vladimir Friedman

Michael Finch, Marshall Herskovitz, Stephen Schiff, Edward Zwick

Action, Thriller

Diskussioner om American Assassin  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Assassin (19 st)
Sovande_mannen (Anmäl)   23:24 12/1
Riktigt bra.
foppa99 (Anmäl)   26/12 2018
Bättre än jag trodde. Scenen på Medelhavet e Väldigt häftig
Olof_Gronlund (Anmäl)   17/8 2018
Ett plus för våldsscenerna och att den är ganska köttig, men resten är inget att hurra för. Redan efter 15 minuter hade man listat ut hela handlingen och vad som skulle ske. Man har sett denna typen av filmer 100 andra gånger och denna sticker inte ut på något sett. En kille som ska hämnas som tränar hårt på kampsport, vapen osv och sen ska bli en person som dödar 100 personer, nej tack. Tröttsamt är svaret.
Djason (Anmäl)   3/8 2018
Bättre än väntat. Hård action som är skapligt snyggt gjord. Michael Keaton bra som vanligt.
fridenpaden (Anmäl)   3/8 2018
Dålig action baserad på dåligt manus som utspelar sig utanför USA brukar vara ett bevis på en samproduktion mellan typ tyskland/UK och något östland. Men den här skithögen till bajskorv har tydligen USA lyckats producera helt själva. För övrigt ser det ut som om någon har bajsat på Dylan O'Briens bröst.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Assassin