American Crude

Originaltitel: American Crude
Regissör:Craig Sheffer
Utgivningsår:2007

Om American Crude:

Några män firar att en vän, en före detta alkoholist, har gift sig. Han får ett återfall under kvällen och de måste nu handskas med konsekvenserna av sina handlingar.

Ron Livingston, Michael Clarke Duncan, Rob Schneider, Jennifer Esposito, John C McGinley, Cynthia Watros, Amanda Detmer, Raymond J Barry, Missi Pyle, Sarah Foret, Ski Carr, Eric Stonestreet, Claudia Choi

Craig Sheffer

Drama, Komedi

Diskussioner om American Crude  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Crude (8 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   13/1 2010
Ganska svag. Enda roliga var väl John C McGinley och kanske Rob Schneider.
himecta (Anmäl)   29/10 2009
Kan mycket väl vara den absolut sämsta skit jag någonsin sett.
himecta (Anmäl)   29/10 2009
Alltså, baksidestexten låter lite som en dålig porrfilm... "en transsexuell prostituerad, en förrymd oskuld, en läcker och beväpnad före detta fängelsekund samt en porrkung kolliderar i denna skruvade komedi där inga handlingar - goda eller onda - kommer att gå ostraffade"
Argonaut (Anmäl)   9/10 2009
Helt bra film. Sjuka personligheter och förutsägbar men bra final
Snårbmeister (Anmäl)   29/1 2009
Ganska otäck och inte särskilt rolig, hade förväntat mig mera.. Ända som var lite kul var Rob.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Crude