American Mary

Originaltitel: American Mary
Regissör:Jen Soska, Sylvia Soska
Utgivningsår:2012

Om American Mary:

Berättelsen följer läkarstuderande Mary Mason som blir allt pankare och missnöjdare med den kirurgiska värld hon en gång beundrade. Tjusningen av snabba pengar skickar henne till en värld av underjordiska operationer som slutar med mer märken på henne själv än hennes ganska nyckfulla kundkrets.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Geoffrey Sax
År: 1996
Genre: Science Fiction
Doctor Who

Katharine Isabelle, Julia Maxwell, Antonio Cupo, Paul Anthony, Tristan Risk, David Lovgren, Paula Lindberg, Clay St Thomas, John Emmet Tracy, Twan Holliday, Nelson Wong

Jen Soska, Sylvia Soska

Thriller, Skräck

Kanada, USA
Diskussioner om American Mary  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Mary (25 st)
Gordyal (Anmäl)   17/4 2016
Rätt så bra stämning den första halvtimmen, sedan känns resten lite grand som en kavalkad av bortklippta scener. Varken så brutal, chockerande eller sexig som den ger sig ut för att vara. (6/15)
DrJW (Anmäl)   14/3 2016
Har en del ologiska delar och klimaxen kändes rätt ofokuserad, men annars en rätt originell handling (med en mix av rape and revenge-genre i mixen). En svag 3:a.
eriqk (Anmäl)   22/1 2016
pinsamt dålig
Oidipussy (Anmäl)   29/8 2015
Slutet går för snabbt och känns lite taget ur luften, men Katherine Isabelle är ju väldans bra.
sparriskrigarn (Anmäl)   9/8 2015
Ofantligt pinsamt manus, även om idén i sig är ganska trevlig. Dialogerna, handlingen och det mesta i filmen osar av extrem amatörmässighet. Roliga timmen i mellanstadiet-kvalitet (även om filmen inte försöker vara rolig såklart.) En film kan ju vara trovärdig även om den är overklig, och den här är varken trovärdig eller verklig, på något sätt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Mary