Betyg idag: 1 797 Besökare idag: 5 978

Originaltitel: American Outlaws
Regissör:Les Mayfield
Utgivningsår:2001

Om American Outlaws:

En grupp ranchägare blir fråntagna allt de äger när järnvägen ska gå rakt igenom deras stad. De bestämmer sig för att ta tillbaka vad som är deras. Istället utsätts de för den största människojakten i USA:s historia. Upproret leds av Jesse James som kom att bli en legend.

Titel: Young Guns II
År: 2004
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Film nr.: 19973
Oss torpeder emellan 2

Ali Larter, Kathy Bates, Gregory Smith, Colin Farrell, Harris Yulin, Scott Caan, Gabriel Macht, Timothy Dalton, Will McCormack, Ronny Cox

Roderick Taylor, John Rogers (II)

Komedi, Action, Western

Recension American Outlaws

- cineasten89 sätter betyg 2 och skriver:
När det gäller western, så är det verkligen svårt att göra en verklig bra western nuförtiden, ännu svårare är det att överträffa Clint Eastwoods "Mannen utan namn". Denna film är ingen undantag. Det som gör denna film ännu sämre är att skådisarna är lite för melodramatiska, ingen mindre än Kathy Bates som har haft sina bättre dagar som karaktärsskådespelerska. Det är svårt att göra en bra western,...

Recension av American Outlaws - Läs hela!

Med i listor: Jesse James
Diskussioner om American Outlaws  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Outlaws (83 st)
fridenpaden (Anmäl)   22:09 7/3
Inte världens bästa western. Lite larvig på sina håll med autografer och armhävningar. Men Farrell är bra och det är ett okej tempo genom hela filmen.
Krille80 (Anmäl)   23/11 2014
Nä, detta var inte den underhållande film som mina förhoppningar hade skapat. Detta känns i mina ögon väldigt TV-mässigt och då menar jag dålig TV. Det känns som man har slarvat och larvat bort en intressant historia genom att inte ta det på allvar och skapa en mer seriösare stämning.
corneliabela (Anmäl)   16/10 2014
Helt okej! Stark trea.
Murvel48 (Anmäl)   30/12 2013
Vilken smörja. Ett gäng flåshurtiga stereotyper levererar klicheer och floskler i 90 minuter. Skrattretande dåligt. Och Colin Farrel som Jesse James, kan det bli mer fel?
Ojhda (Anmäl)   20/11 2013
Jag gillar denna ändå, stark trea!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Outlaws