American Pie - Band Camp

Originaltitel: American Pie Presents Band Camp
Regissör:Steve Rash
Utgivningsår:2005

Om American Pie - Band Camp:

Steve Stiflers yngre bror Matt tvingas spendera sommaren på ett musikläger bland massor av orkesternördar. Som den sanne Stiffmeistern han är ställer han till med allehanda trubbel med gömda kameror och heta lägerledare... Men när han blir förälskad i bandkamraten Elyse utmynnar hans försök att lägga band på sig själv i en sanslös katastrof. Jims far återvänder som excentrisk rådgivare och försöker hjälpa unge Stifler att komma på rätt spår igen.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: American Pie Presents The Naked Mile
Regissör: Joe Nussbaum
År: 2006
American Pie - The Naked Mile

Tad Hilgenbrink, Arielle Kebbel, Jason Earles, Crystle Lightning, Jun Hee Lee, Matt Barr, Eugene Levy, Chris Owen, Lauren C Mayhew, Angela Little, Rachel Veltri, Timothy Stack, Ginger Lynn Allen, Carla Alapont

Adam Herz, Brad Riddell

Komedi

American Pie 4, American Pie 4 - Band Camp, American Pie: Band Camp

Recension American Pie - Band Camp

- Loomis sätter betyg 2 och skriver:
Så var det inte helt oväntat dags för ännu en amerikansk paj, men denna gång har man ändrat på en hel del ingredienser. Alla skådespelare från del 1-3 är inte längre med (förutom ett par gästspel av Jims pinsamma pappa och Sherman, ”The Sherminator”) utan denna gång ligger fokus på Stifler. Alltså lillebror Stifler. Matt Stifler lever i sin storebros skugga som blivit rik på att göra vuxenfilmer....

Recension av American Pie - Band Camp - Läs hela!

Diskussioner om American Pie - Band Camp  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Pie - Band Camp (319 st)
fridenpaden (Anmäl)   6/1 2018
Lika larvig som resten av filmerna, fast med nya karaktärer.
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/10 2016
Det här är den absolut larvigaste filmen i American Pie-serien! Det här är på Family Guy-nivå!
filmfreak1 (Anmäl)   2/8 2015
Känner på riktigt mer för dessa karaktärer, än original ensemblen.
Krille80 (Anmäl)   25/11 2014
Detta var en film som jag hade haft ögonen på ett bra tag men hela tiden hade det funnits filmer som man har valt att se före. En orsak var att jag inte hade några särskilt höga förhoppningar om att detta skulle vara sevärt. Det var helt klart bättre än jag trodde men klart är också att jag allt mer har vuxit från denna genre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Pie - Band Camp