American Pie - Band Camp

Originaltitel: American Pie Presents Band Camp
Regissör:Steve Rash
Utgivningsår:2005

Om American Pie - Band Camp:

Steve Stiflers yngre bror Matt tvingas spendera sommaren på ett musikläger bland massor av orkesternördar. Som den sanne Stiffmeistern han är ställer han till med allehanda trubbel med gömda kameror och heta lägerledare... Men när han blir förälskad i bandkamraten Elyse utmynnar hans försök att lägga band på sig själv i en sanslös katastrof. Jims far återvänder som excentrisk rådgivare och försöker hjälpa unge Stifler att komma på rätt spår igen.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: American Wedding
Regissör: Jesse Dylan
År: 2003
American Pie - The Wedding

Tad Hilgenbrink, Arielle Kebbel, Jason Earles, Crystle Lightning, Jun Hee Lee, Matt Barr, Eugene Levy, Chris Owen, Lauren C Mayhew, Angela Little, Rachel Veltri, Timothy Stack, Ginger Lynn Allen, Carla Alapont

Adam Herz, Brad Riddell

Komedi

American Pie 4, American Pie 4 - Band Camp, American Pie: Band Camp

Recension American Pie - Band Camp

- RasmusOrsén skriver:
Den 4:e filmen i American Pie-serien som blivit en supersuccé för framför allt ungdomar i Amerika men också övriga världen. I den här filmen lämnar vi de tidigare karaktärerna och får följa med Steve Stiflers lillebror Matt när han ska åka på Band Camp. Matt Stifler (Tad Hilgenbrink) är en av skolans största bråkstakar. För att slippa att bli avstängd från skolan tvingar rektorn (Chris Owen) honom...

Recension av American Pie - Band Camp - Läs hela!

Diskussioner om American Pie - Band Camp  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Pie - Band Camp (319 st)
fridenpaden (Anmäl)   6/1 2018
Lika larvig som resten av filmerna, fast med nya karaktärer.
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/10 2016
Det här är den absolut larvigaste filmen i American Pie-serien! Det här är på Family Guy-nivå!
filmfreak1 (Anmäl)   2/8 2015
Känner på riktigt mer för dessa karaktärer, än original ensemblen.
Krille80 (Anmäl)   25/11 2014
Detta var en film som jag hade haft ögonen på ett bra tag men hela tiden hade det funnits filmer som man har valt att se före. En orsak var att jag inte hade några särskilt höga förhoppningar om att detta skulle vara sevärt. Det var helt klart bättre än jag trodde men klart är också att jag allt mer har vuxit från denna genre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Pie - Band Camp