American Pie 2

Originaltitel: American Pie 2
Regissör:James B Rogers
Utgivningsår:2001

Om American Pie 2:

American Pie blev en dundersuccé och i uppföljaren återförenas ungdomarna från första filmen efter deras första år på college. Mycket har förändrats, men huvudmålet består...

Titel: American Pie
Regissör: John Putch
År: 2009
Genre: Komedi
American Pie: The Book of Love

Jason Biggs, Seann William Scott, Chris Klein, Eddie Kaye Thomas, Thomas Ian Nicholas, Alyson Hannigan, Tara Reid, Mena Suvari, Shannon Elizabeth, Natasha Lyonne, Eugene Levy, Chris Owen, Eli Marienthal, Casey Affleck, Jennifer Coolidge, John Cho

David H Steinberg, Adam Herz

Komedi, Romantik

Recension American Pie 2

- paycheck sätter betyg 2 och skriver:
Här kommer uppföljaren till dundersuccén American Pie. Jim, Stifler, Oz och Kevin sticker iväg på en resa. De har hyrt ett hus vid stranden. De ska ha den bästa festen någonsin innan de går skilda vägar. De tar jobb som målare och det uppstår problem med två tjejer som bor i huset där de målar. American Pie 2 är en mycket bra uppföljare med många bra och roliga scener. Scenen i början av filmen...

Recension av American Pie 2 - Läs hela!

Med i listor: Romantik Top 50
Diskussioner om American Pie 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Pie 2 (476 st)
Rai (Anmäl)   24/2 2018
Hatar dessa usla filmer!!!
Filmfantast86 (Anmäl)   12/10 2017
Ganska bra
picklessmulan (Anmäl)   16/8 2017
lika rolig som ettan
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/10 2016
Ett av de stora problemen med den här filmserien är att vare sig humorn eller karaktärerna utvecklas över huvud taget. Har man sett en American Pie-film så har man sett alla, känns det som. Enda skillnaden är att filmerna bara blir larvigare och larvigare ju längre in i serien man kommer.
Tatty (Anmäl)   19/12 2015
Filmen är så bra, rolig och knäpp. Så hysteriskt rolig. Älskar alla de som var med i första filmen. Älskar Stifler och Finch samt Jim likaså Jims pappa. Får mig skratta massor. Fast första filmen är nog bäst.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Pie 2