American Pie: Reunion

Originaltitel: American Reunion
Regissör:Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg
Utgivningsår:2012

Om American Pie: Reunion:

Under en helg som borde kommit mycket tidigare, kommer vännerna att upptäcka vad som ändrats, vad som är sig likt och att tid och avstånd inte kan bryta vänskapens band. Det var sommaren 1999. Fyra småstadsgrabbar inledde sin strävan efter att förlora oskulden. Under åren som gått har Jim och Michelle gift sig, medan Kevin och Vicky gjort slut. Oz och Heather växte ifrån varandra men Finch suktar fortfarande efter Stiflers mamma.

Titel: American Pie 2
Originaltitel: American Pie Presents The Naked Mile
Regissör: Joe Nussbaum
År: 2006
American Pie - The Naked Mile

Jason Biggs, Alyson Hannigan, Chris Klein, Thomas Ian Nicholas, Tara Reid, Seann William Scott, Mena Suvari, Eddie Kaye Thomas, John Cho, Jennifer Coolidge, Eugene Levy, Natasha Lyonne, Dania Ramirez, Katrina Bowden, Jay Harrington, Ali Cobrin

Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg

Komedi, Romantik

Recension American Pie: Reunion

- rikirock sätter betyg 3 och skriver:
Det var sommaren 1999. Fyra småstadsgrabbar inledde sin strävan efter att förlora oskulden. Under åren som gått har Jim och Michelle gift sig, medan Kevin och Vicky gjort slut. Oz och Heather växte ifrån varandra men Finch suktar fortfarande efter Stiflers mamma. Nu har dessa vänner återvänt hem för att som vuxna tillsammans minnas, och inspireras av, det förgångna - av de hormonstinna tonåringar som...

Recension av American Pie: Reunion - Läs hela!

Diskussioner om American Pie: Reunion  (0 diskussioner)
Kommentarer om American Pie: Reunion (159 st)
Murvel48 (Anmäl)   5/10 2018
Gammal hederlig sexism. Det blev en del skratt.
larsen1976 (Anmäl)   6/8 2018
Spinner vidare på samma gamla utjatade tema. Första filmen var guld, men sen känns resten av filmerna som en upprepning. Med en snudd på en 2:a.
Rai (Anmäl)   24/2 2018
Hatar dessa usla filmer!!!
vonadel (Anmäl)   4/12 2017
American Pie var ju lite av ett fenomen när den kom. Såg om den för ett tag sen, just inför att se denna. Och ja, de håller väl ungefär samma klass. Ibland ganska rolig, och ibland mest bara pinsam. Lite väl pubertal humor emellanåt. 5/10
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till American Pie: Reunion