Amors bollar

Originaltitel: Amors baller
Regissör:Kristoffer Metcalfe
Utgivningsår:2011

Om Amors bollar:

Svenske Lucas flyttar från Stockholm till en liten norsk stad, och förälskar sig omedelbart i Susanne, målvakt i det lokala flicklaget. Tillsammans med tränarens son lägger han upp en plan för att vinna hennes hjärta - han går med i klubbens pojklag för att få åka med henne till Norway Cup.

Titel: Ciao Bella
Originaltitel: Ciao Bella
Regissör: Mani Maserrat-Agah
År: 2007
Genre: Drama, Romantik
Ciao Bella

Kåre Hedebrant, Harald William Borg Weedon, Eira Stuedahl, Isak Nikolai Iveland Solli, Jana Opsahl, Adam Tucker, Tore Nøstvik, Fridtjov Såheim

Kristoffer Metcalfe, Stian Angel Eriksen, Peder Fuglerud, Frederick Howard

Komedi

Cupid's Balls

Norge
Med i listor: Fotboll
Diskussioner om Amors bollar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Amors bollar (12 st)
smichael (Anmäl)   4/10 2013
Klyschig men charmig!
Star-Basse (Anmäl)   12/6 2013
Nja de håller inte, för seg och ointressant, finns mycket bättre ungdomsfilmer än den här.. den feta kompisen va det bästa med filmen....
annihilat0r (Anmäl)   27/10 2012
Norska filmer är generellt fantastiska, i mitt tycke. "Amors bollar" har alla förutsättningar och lyckas till en början relativt väl, men andra hälften är för sockersöt och förutsägbar. Det hade även varit trevligt om huvudskådespelaren inte sett ut som åtta år – när han spelar en femtonåring.
Starlette (Anmäl)   23/11 2011
Trodde detta skulle vara dåligt, men jag gillade den faktiskt. Tyckte killen var charmig och sympatisk, och hans tjocke vän var rolig. Mysig film.
KyLLo (Anmäl)   10/11 2011
Alla filmklyschor i samma film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Amors bollar