Amphibious 3D

Originaltitel: Amphibious 3D
Regissör:Brian Yuzna
Utgivningsår:2010

Om Amphibious 3D:

Skyler och Jack befinner sig vid en sjö i norra Sumatra för att leta efter förhistoriska exemplar. Märkliga saker börja hända då fler och fler personer försvinner, de misstänks ha blivit uppätna av en mystisk varelse från havsdjupet.

Titel: The Host
Regissör: Alec Gillis
År: 2015
Genre: Skräck, Science Fiction
Harbinger Down

Michael Paré, Francis Magee, Janna Fassaert, Verdi Solaiman, Steven Baray, Dorman Borisman, Francis Bosco, Mikael Cakrawala Jehian, Timo Ottevanger, Joshua Pandelaki, Ida Jessica Peter, Ronald Reagen, Elke Salverda, Monica Sayangbati

San Fu Maltha, John Penney, Somtow Sucharitkul, Brian Yuzna

Skräck

Indonesien, Nederländerna
Diskussioner om Amphibious 3D  (0 diskussioner)
Kommentarer om Amphibious 3D (7 st)
Bumbi78 (Anmäl)   11/11 2017
Undermålig monsterrulle inspelad i Indonesien där bla en svettig Michael Paré fightas med en effekt. Några kul och blodiga scener när denna skorpionräka anfaller, men verkligen inget att ha för övrigt.
jonbo (Anmäl)   24/10 2016
Klass.
Robkiller (Anmäl)   1/7 2015
Hyfsat usel monsterfilm som ändå tar sig efter ett tag och blir lite intressant. Kassa skådisar, fula effekter och undermålig produktion... men får duga för den här gången.
ketto (Anmäl)   27/10 2012
jag har letat högt och lågt efter denna filmen. vart kan man få tag på den?
Waldo Trumbull (Anmäl)   5/3 2012
Ja, herregud. Hade vissa förhoppningar då det ändå är en Yuzna-film, men detta var fullständigt outhärdligt. Fullständigt talanglösa skådespelare, ett manus fullproppat med meningslösa bihandlingar och ett monster som inte ens frammanar en axelryckning. Detta är riktigt, riktigt dåligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Amphibious 3D