Wallander - An Event in Autumn

Originaltitel: Wallander - An Event in Autumn
Regissör:Toby Haynes
Utgivningsår:2012

Om Wallander - An Event in Autumn:

Mitt i en utredning angående en gravid kvinnas död, hittar Wallander ett tio år gammalt skelett i sin trädgård.

Kenneth Branagh, Daniel Cerqueira, Claire Hackett, Mark Hadfield, Saskia Reeves, Sarah Smart, Richard McCabe, Laura Dos Santos, Con O'Neill

Peter Harness

Kriminalare, Thriller

Storbritannien, Sverige, USA, Tyskland
Med i listor: Kurt Wallander
Diskussioner om Wallander - An Event in Autumn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Wallander - An Event in Autumn (9 st)
Krille80 (Anmäl)   9/1 2016
Hamnade framför TV:n när denna körde igång och tänkte att jag gillade ju de sex första filmerna i Wallander-serien med Branagh så detta kan jag kolla på. Tyvärr var det denna gång inte alls bra varken sett till historien eller karaktärerna i den. Inga problem dock att titta på och ett godkänt betyg förtjänar den men absolut inte högre då det brister både sett till att engagera och underhålla mig som tittare. 2+
Djason (Anmäl)   30/11 2014
Branagh är bra som Wallander men denna film är så sävlig utom i ca 6 sekunder då filmen blixtrar till.
Clasen (Anmäl)   12/11 2013
Välgjord. Branagh som Wallander mycket bättre än Henriksson.
mammene (Anmäl)   21/8 2013
Underhållande och en bra historia, Branagh klarar av axla Wallander andan.
MrsRatched (Anmäl)   4/8 2013
Inte lika bra som övriga i Branagh-serien men ändå god klass
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Wallander - An Event in Autumn