Och så var de bara en

Originaltitel: And Then There Were None
Regissör:Craig Viveiros
Utgivningsår:2015

Om Och så var de bara en:

Herr och fru Owen bjuder in 8 gäster och anlitar två tjänare till ett hus på en isolerad ö. Gästerna känner inte varandra och vet inte varför de blivit ditbjudna. När de ska äta middag tillsammans har värdparet inte dykt upp än men mot slutet av middagen hör de en röst som förklarar varför de alla har kommit dit.

Maeve Dermody, Charles Dance, Toby Stephens, Burn Gorman, Aidan Turner, Miranda Richardson, Paul Chahidi, Sam Neill, Noah Taylor, Catherine Bailey, Harley Gallacher, Charlie Russell, Tom Clegg (II), Ben Deery, Rob Heaps

Sarah Phelps

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium, Mini-serie

Agatha Christie's And Then There Were None

Storbritannien
Med i listor: Agatha Christie
Filmnummer: 120426
Diskussioner om Och så var de bara en  (0 diskussioner)
Kommentarer om Och så var de bara en (3 st)
norenorama (Anmäl)   8/9 2018
Kom inte långt innan jag gav upp, absolut inte för mig.
goeran (Anmäl)   25/12 2017
Trevlig filmatisering av Agatha Christies klassiska deckare Tio små negerpojkar men jag är nog mera förtjust i René Clairs version från 1945.
Robkiller (Anmäl)   18/12 2016
Mord på en ö. Välspelad, men för långdragen. Höll väl intresset uppe, knappt, men inte mycket mer än så.