Angel Eyes

Regissör:Luis Mandoki
Utgivningsår:2001
Antal betyg:2006 betyg

Om Angel Eyes:

Chicagopolisen Sharon Pogue blir brutalt överfallen av den brottsling hon jagar. En mystisk främling ingriper i sista stund. Sharon och främlingen blir kära i varandra samtidigt som de avslöjar varandras hemligheter.
Se filmen på Headweb

År: 2002
Genre: Komedi, Romantik
Life or Something Like It
Titel: Shall We Dance?
Originaltitel: Shall We Dance?
Regissör: Peter Chelsom
Originaltitel: Tara Road
Regissör: Gillies MacKinnon
År: 2005
Huset vid Tara Road

Victor Argo, Jennifer Lopez, Sonia Braga, Peter MacNeill, Shirley Knight, Jeremy Sisto, Jim Caviezel, Monet Mazur, Kari Matchett, Daniel Magder, Guylaine St-Onge, Jeremy Ratchford, Terrence Howard, Eldridge Hyndman, Connor McAuley

Gerald Di Pego

Drama, Romantik, Thriller

Recension Angel Eyes

- Mordiiax sätter betyg 3 och skriver:
Filmen handlar om polisen Sharon som spelas av Jennifer Lopez som har en bekymmersam tid då hon inte kan sova, inte kan 'dejta' män utan att det blir till ett polisförhör och samtidigt så har hon problem med sin familj. Som om inte det är tillräckligt, kommer det en underlig man in i hons liv... Denna film går nog hem hos dom flesta, men främst kvinnor. Det är lite, eller inget action och bara fåtalet...

Recension av Angel Eyes - Läs hela!

Diskussioner om Angel Eyes  (0 diskussioner)
Kommentarer om Angel Eyes (112 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
Barneyk (Anmäl)   19/3 2017
Lyfter ett par tunga ämnen men det funkar inte alls särskilt bra.
Tatty (Anmäl)   15/2 2015
Riktigt bra film
Krille80 (Anmäl)   9/11 2014
Jag som filmtittaren får möta flera mer eller mindre skumma personligheter och märkliga dialoger i en något tunn handling. I denna tunna handling finns det alldeles för mycket förutsägbarhet och det känns alldeles för välbekant. Det som lyfter filmen upp från bottenslammet är att huvudrollerna spelas med riktigt bra inlevelse av Lopez och Caviezel.
Robkiller (Anmäl)   13/4 2013
Jennifer Lopez som polis i en film där hon träffar en mystisk främling, men vem är han egentligen... har de träffats förut? utdraget och segt, men ändå delvis intressant... kan väl inte påstå att det händer så mycket alls, men den känns ändå välgjord... den får duga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Angel Eyes