Anger Management

Originaltitel: Anger Management
Regissör:Peter Segal
Utgivningsår:2003

Om Anger Management:

Dave Buznik är en blyg och tillbakadragen affärsman som efter en rad olyckliga omständigheter blir arresterad och dömd att gå i terapi för att hantera sin aggressivitet. Dessvärre ser inte terapin ut att bli särskilt framgångsrik då den som ska leda kursen verkar mer eller mindre galen.

Titel: Nördskolan
Regissör: Anders Anderson
År: 2009
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Stolen Lives

Jack Nicholson, Luis Guzmán, Adam Sandler, Woody Harrelson, John C Reilly, John Turturro, Marisa Tomei, Lynne Thigpen, Heather Graham, Krista Allen, January Jones, Harry Dean Stanton

David Dorfman

Drama, Komedi

Recension Anger Management

- JoeZ sätter betyg 2 och skriver:
David (Adam Sandler) är en affärsman med dåligt självförtroende och har ett hemskt trauma bakom sig som har gjort att han har blivit så som han är. Han har nu ett förhållande med Linda (Marisa Tomei) men på grund av traumat fungerar förhållandet inte så bra. På ett flygplan så hamnar han i ett missförstånd och planet är tvunget att vända tillbaka. Han skickas till terapi kurs och får Dr. Rydell...

Recension av Anger Management - Läs hela!

Diskussioner om Anger Management  (0 diskussioner)
Kommentarer om Anger Management (619 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   16/10 2017
trams
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/11 2016
Klockrent! En av Adam Sandlers bästa!
wasteoftime (Anmäl)   7/9 2016
Det här är så episkt dåligt, att det är svårt att ens veta hur man ska reagera... Inte själva hantverket i sig, men manus, story, hela konceptet med filmen gör mig bara mållös. Vem tyckte att det här var en bra idé? Ja, jag vet svaret på frågan, men ärligt talat. Det här gör mig bara trött och ledsen. Jag orkar inte ens bli upprörd. Vilken jädra dynga. En av de sämre filmer jag sett, får den stolt vara. Jag minns att jag såg den något år efter att den kom ut och tyckte att den var lite smårolig då, men det kan jag verkligen inte se längre. Fy katten. 105 på SH-skalan.
PeterTheW (Anmäl)   30/8 2016
Nja. Den har väl ett par småroliga scener men på det stora hela är det en typisk halvdan amerikansk komedi.
Sarakin76 (Anmäl)   21/8 2016
Det verste er at dette sikkert kunne skje på riktig i USA. Sandler og nicholson er i vert fall morsomme som vanlig. +3.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Anger Management