Bekännelser om killar, kyssar och katter

Originaltitel: Angus, Thongs and Perfect Snogging
Regissör:Gurinder Chadha
Utgivningsår:2008

Om Bekännelser om killar, kyssar och katter:

Georgia är snart femton år och i stort sett vuxen. Hon har spanat in den nya killen på skolan, den "underbara sexguden" Robbie, som spelar i bandet the Stiff Dylans. Tyvärr dejtar Robbie redan Georgias värsta fiende: den blonda och perfekta Lindsay. Med hjälp av sina välmenande men ovetande föräldrar, den moderiktigt klädda katten Angus och sitt tjejgäng the Ace Gang bestämmer Georgia sig för att sätta sina galna planer i verket för att fånga en kyssvänlig pojkvän och fira den bästa födelsedagen någonsin.
Se filmen på Netflix

Regissör: Tobias Falk
År: 2000
Genre: Familjefilm
Barnen på Luna

Aaron Taylor-Johnson, Liam Hess, Steve Jones, Eleanor Tomlinson, Georgia Groome, Alan Davies, Kimberley Nixon, Karen Taylor, Tommy Bastow, Sean Bourke, Georgia Henshaw, Manjeeven Grewal, Eva Drew

Gurinder Chadha, Paul Mayeda Berges, Will McRobb, Chris Viscardi

Drama, Komedi

Angus, Thongs and Full-Frontal Snogging

Diskussioner om Bekännelser om killar, kyssar och katter  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bekännelser om killar, kyssar och katter (50 st)
KyLLo (Anmäl)   16/6 2016
En lekfull och varm film om att vara ung tjej, hänga med vännerna och upptäcka kärlek. Något över förväntan. Blir dock lite för mycket för mig i längden. En svag trea ändå.
Netza (Anmäl)   18/6 2014
Småsöt film men där klyschorna tyvärr avlöser varandra. Ska inte spoila men en detalj i slutet av filmen tog verkligen priset... Vad som väger upp: - Huvudkaraktär som går på maskerad utklädd till en fylld oliv - Alan Davies - En demonisk katt
Heeliiaa (Anmäl)   8/11 2012
Sööööt film, men not gonna lie - Aaron Johnson gjorde 90 % av filmen.
s0fiaaa (Anmäl)   23/10 2012
ååh vilken gulligt film :D Presis vad jag har sökt efter länge. Med lite pirr i magen känsla! Älskar att den är på brittiska också, Aaron är såååååååååååååååå himla snygg, smälter verkligen när han är i bild.
Hannats (Anmäl)   18/3 2012
För att vara en film inom den här genren var den fantastisk, otroligt söt
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bekännelser om killar, kyssar och katter