Animal

Originaltitel: The Animal
Regissör:Luke Greenfield
Utgivningsår:2001

Om Animal:

På dagarna sysselsätter sig Marvin med att sortera papper i polisens arkiv, medan han drömmer om att bli en fullfjädrad polisman i stil med sin pappa. Men för att klara det måste han först gå igenom det fysiska uthållighetsprovet, och det är inte det lättaste. I alla fall inte för Marvin. Det vill säga innan hans fysiska förutsättningar förändras från ett ögonblick till ett annat.
Se filmen på Netflix

Genre: Komedi, Familjefilm, Äventyr, Fantasy
The Shaggy Dog
Titel: Hollywood Gigolo
Originaltitel: Deuce Bigalow: Male Gigolo
Regissör: Mike Mitchell (IV)
År: 1999
Hollywood Gigolo

Rob Schneider, Edward Asner, John C McGinley, Colleen Haskell, Michael Caton, Louis Lombardi, Guy Torry

Tom Brady, Rob Schneider

Komedi

Diskussioner om Animal  (0 diskussioner)
Kommentarer om Animal (175 st)
Rai (Anmäl)   14/2 2018
Kommer knappt ihåg denna!! Kommer ihåg att jag tyckte den var så där!!!
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Krille80 (Anmäl)   30/10 2014
Superfånig komedi som inte lär göra Schneider/ Sandler fansen besvikna. Lika barnsligt som vanligt men jag måste erkänna att jag skrattar flera gånger, mest förstås över hur dumt det hela är. Å andra sidan har det nog inte varit upphovsmakarnas mål att skapa någonting matnyttigt.
LTT86 (Anmäl)   26/9 2014
Det här är anledningen till varför jag har en sån stor problem med Rob Schneider och Adam Sandler filmer. Deras komedi är... 1, samma skämt dom använder i varenda j--la film dom är med i! 2, dom spela såna orealistiska människor som jag har svår att dom existera, kan få bra jobb och kan hitta kvinnor som ens kan gilla dom! Och 3, skämtet dom använder i filmen är ingenting annat än kiss och bajs skämt! Såna skämt man fann roliga när man gick på dagis! Det enda positiva i filmen jag kan komma på är John C McGinley. En skådis jag gillar, men han spelade den vanliga mobbare att inte ens han kunde vara rolig.
Tatty (Anmäl)   10/8 2014
Gillar filmen skarpt då Rob Schneider är med. Han är så rolig och bra. Gillar djur så denna här filmen är rätt så rolig!! Speciellt när Rob är med.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Animal