Betyg idag: 1 287 Besökare idag: 5 517

Originaltitel: Annabelle: Creation
Regissör:David F Sandberg
Utgivningsår:2017

Om Annabelle: Creation:

Flera år efter deras lilla flickas tragiska död, välkomnar en dockmakare och hans hustru en nunna och flera föräldralösa flickor, men den besatta dockan Annabelle tänker inte låta flickorna få någon lugn och ro.

Titel: The Conjuring
År: 2016
Genre: Thriller, Skräck, Mysterium
Film nr.: 120407
The Conjuring 2

Miranda Otto, Anthony LaPaglia, Samara Lee, Brad Greenquist, Lulu Wilson, Talitha Eliana Bateman, Stephanie Sigman, Mark Bramhall, Grace Fulton, Philippa Coulthard, Tayler Buck, Lou Lou Safran, Joseph Bishara, Alicia Vela-Bailey, Lotta Losten

Gary Dauberman

Thriller, Skräck, Mysterium

Annabelle 2

Diskussioner om Annabelle: Creation  (0 diskussioner)
Kommentarer om Annabelle: Creation (30 st)
Murvel48 (Anmäl)   14:36 13/8
Helt okej skräckis!
Tsurugi (Anmäl)   01:15 8/7
Mycket bättre än första filmen. Stark tvåa, klart acceptabel skräckfilm.
Bumbi78 (Anmäl)   00:46 22/3
Bättre än första Annabelle, men fortfarande en rätt intetsägande rysare proppfull av jumpscares. Filmen är dock rätt snyggt inslagen och höll ändå intresset uppe.
jezebel (Anmäl)   19:57 10/3
Snudd på en 1:a. Saknar karaktärer att luta sig mot. Nunnan borde haft en mer framträdande roll. Av de gissningsvis 100-talet filmer i den här stilen som gjorts senaste åren så skippa denna om någon.
päronanton (Anmäl)   18:06 3/3
Väldigt bra film! Den är helt klart bättre än första filmen. Här byggs spänningen upp sakta, sakta. Ja väldigt bra!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Annabelle: Creation