Annabelle

Originaltitel: Annabelle
Regissör:John R Leonetti
Utgivningsår:2014

Om Annabelle:

Annabelle utspelar sig innan The Conjuring och handlar om dockan Annabelle. John Form har hittat den perfekta presenten till sin havande fru Mia, en vacker docka med vit klänning. Men Mias glädje över Annabelle blir inte långvarig.
Se filmen på Plejmo

Titel: Insidious
Originaltitel: Insidious
År: 2010
Insidious

Annabelle Wallis, Ward Horton, Tony Amendola, Alfre Woodard, Kerry O'Malley, Brian Howe, Eric Ladin, Ivar Brogger, Geoff Wehner, Gabriel Bateman, Shiloh Nelson, Sasha Sheldon, Camden Singer, Robin Pearson Rose, Keira Daniels, Tree O'Toole

Gary Dauberman

Skräck

The Annabelle Story

Diskussioner om Annabelle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Annabelle (78 st)
dudson (Anmäl)   13:53 9/5
Tvär usel!! Nästan så man somnade av eländet. Känns som man förlorat en stund av sitt liv till detta satyg till s"k film.
päronanton (Anmäl)   2/3 2018
Helt ok! Den var lite seg tycker jag på sina ställen. Sen vet jag inte om jag skulle kalla den för skräck film, mer thriller.
fanny7504 (Anmäl)   20/1 2018
Har för mig den här filmen var rätt hypad när den kom. Förstår inte varför. Ett riktigt sömnpiller.
KyLLo (Anmäl)   7/1 2018
Det känns som att nästan alla nya skräckisar antingen är (onödiga) nyinspelningar eller uppföljare, (irriterande) karbonkopior eller (bedrövliga) hopkok av kända filmer. Det här är ett bedrövligt hopkok. Dessutom spretig som tusan. Det hjälper föga att fotot och detaljerna är skapliga i genren. Jag ogillar helheten och är fruktansvärt trött på att se samma typ av skräck i nästan alla nyare skräckfilmer.
Rai (Anmäl)   27/12 2017
hm? Nja kanske inte så bra,,,
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Annabelle
Se filmen