Anon

Originaltitel: Anon
Regissör:Andrew Niccol
Utgivningsår:2018

Om Anon:

I en nära framtid där människors minnen spelas in har kriminalitet nästan upphört att existera. När Sal Frieland försöker lösa en serie av olösta mord stöter han dock på en ung kvinna som verkar ha gått runt systemet och försvunnit.

Titel: Mute
Regissör: Denis Villeneuve
År: 2017
Genre: Thriller, Science Fiction, Mysterium
Blade Runner 2049

Clive Owen, Amanda Seyfried, Colm Feore, Joe Pingue, Iddo Goldberg, Mark O'Brien, Sebastian Pigott, Marco Grazzini, Sonya Walger, Sara Mitich, Conrad Coates, Mayko Nguyen, Justin Gabriel, Rachel Roberts (III), Damon Runyan, Jean-Michel Le Gal, Alyson Bath

Andrew Niccol

Drama, Kriminalare, Thriller, Science Fiction, Mysterium

Tyskland
Diskussioner om Anon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Anon (13 st)
stgurgel (Anmäl)   17:53 20/8
Trevlig övervaknings-cyber-scifi. Rekommenderas. Lite som en made for TV-Gattaca
Robodan (Anmäl)   13:24 16/8
Bra premiss i ett ganska snyggt försök att göra en modern film-noir. Tyvärr lyckas filmen aldrig riktigt växa o slutet är direkt svagt. Varje avsnitt av Black Mirror lyckas förmedla detta bättre
mikj (Anmäl)   23:17 7/8
intressant film
ulpe01 (Anmäl)   17:26 17/6
En sån där film som siktar högt men sen missar målet. Når inte hela vägen. Men bra skådisar och snygga miljöer.
Robkiller (Anmäl)   21:42 4/6
Framtidsskildring om värdet av anonymitet. Inte direkt realistisk, men blir ändå intressant. Helt ok.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Anon