Anonymous Rex

Originaltitel: Anonymous Rex
Regissör:Julian Jarrold
Utgivningsår:2004

Om Anonymous Rex :

I motsats till vad du tror så dog dinosaurierna inte helt ut när en asteroid träffade jorden för sådär 65 miljoner år sedan. Ännu idag är en tiondel av människorna på jorden ättlingar till dinosaurierna, men håller sig förklädda som människor för att bevara den stora hemlighet de bär på. Privatdetektiverna Vincent Rubio och Ernie Watson sätter igång med att undersöka ett självmord och kommer småningom dinosauriekulturen på spåren och småningom vill dinosaurierna ha hela sin planet tillbaka.

Titel: Double Date
Regissör: Aaron Schoenke
År: 2006
Genre: Action
Batman Legends

Faye Dunaway, Tamara Gorski, Isaac Hayes, Eric Johnson (I), Leslie Carlson, Daniel Baldwin, Sam Trammell, Alan Van Sprang, Jefferson Mappin, Stephanie Lemelin, Lori Alter

Joe Menosky

Action, Science Fiction

Recension Anonymous Rex

- raniE sätter betyg 1 och skriver:
Den här filmen slötittade jag på igår kväll, hade jag haft något bättre att göra så hade jag gjort det istället. Handlingen känns väldigt bekant, vampyre... jag menar dinosaurierna lever mitt ibland oss utan att vi vet om det, och dödar alla människor som snubblar på hemligheten. De upprätthåller charaden via superavancerade ”hologrammaskiner” som inte alls projicerar något hologram utan snarare verkar...

Recension av Anonymous Rex - Läs hela!

Diskussioner om Anonymous Rex  (0 diskussioner)
Kommentarer om Anonymous Rex (23 st)
stgurgel (Anmäl)   15/9 2016
Usch så usel. Det är nog sllt som finns att säga om den
NoWireHangers (Anmäl)   20/11 2011
Konceptet är intressant. Synd att inte storyn lever upp till det. Ganska oengagerande.
Alreadyrick (Anmäl)   3/11 2010
Så dåligt så att den nästan blir bra.
JOFA (Anmäl)   27/10 2009
Håller med snöbrigads kommentarer kring varför jag sätter femman.. Främst är det pga att upplägget är dömt att misslyckas - 10% av världens mänskliga befolkning är förklädda dinosaurier - Filmen är helt wierd rakt igenom men även med denna lama filmide' så tycker jag ändå att de lyckades förmedla ifallafall någonting i stil med trovärdighet innan filmen tog till ända - (filmen verkade mer verklig än transformersfilmerna alltså) =) Sedan var det ju så att jag hade en "sur mun" på denna filmen och ett av skälen till varför jag satte trean istället för tvåan var ju lite för att lura upp betyget så att andra får sett den: Detta mästerverk!! (ironin flödar - ligger i denna films natur)
illness (Anmäl)   26/10 2009
Haha, slutet är bland de sämsta någonsin.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Anonymous Rex