Ant-Man and the Wasp

Originaltitel: Ant-Man and the Wasp
Regissör:Peyton Reed
Utgivningsår:2018

Om Ant-Man and the Wasp:

I efterdyningarna av "Captain America: Civil War", brottas Scott Lang med konsekvenserna av sitt val både som superhjälte och far. Medan han kämpar för hitta balansen mellan sitt privatliv och hans ansvar som Ant-Man, konfronteras han av Hope van Dyne och Dr. Hank Pym med ett nytt viktigt uppdrag. Scott måste än en gång sätta på sig dräkten och lära sig slåss tillsammans med The Wasp då teamet jobbar ihop för att avslöja hemligheter från deras förflutna.

Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michael Peña, Walton Goggins, Bobby Cannavale, Judy Greer, T I, David Dastmalchian, Hannah John-Kamen, Abby Ryder Fortson, Randall Park, Michelle Pfeiffer, Laurence Fishburne, Michael Douglas, Divian Ladwa, Goran Kostic

Andrew Barrer, Gabriel Ferrari, Chris McKenna, Paul Rudd, Erik Sommers

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction

Ant-Man 2

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer, Superhjältar
Diskussioner om Ant-Man and the Wasp  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ant-Man and the Wasp (8 st)
myslas (Anmäl)   22:54 16/7
Precis som i första filmen så fungerar humorn alldeles utmärkt vilket gör filmen ok nog att se på men resten är bara så förbannat dumt och fyllt med logiska avgrundshål.
stoked87 (Anmäl)   16:00 15/7
älskar marvel så mycket och när de bygger upp sin värld det är alltid så kul att vara med i denna tid!
1idiotzebra (Anmäl)   20:35 13/7
Gillar humorn, storyn är meh. Allt man väntade på var egentligen hur dom bygger upp till Avengers 4 haha
Solidus (Anmäl)   17:38 8/7
Samma skrot och korn som första filmen, men lite bättre. Filmen gör sitt jobb och jag blev underhållen tack vare kreativa actionsekvenser samt bättre humor (jämfört med vad det brukar vara i Marvel-produktioner) och antagonist med nyans, men likt den första ANT-MAN så sätter den inte några avtryck och glöms snabbt bort. Medioker superhjältefilm.
DrJW (Anmäl)   23:30 5/7
Den första filmen var bra, men i jämförelse så var den här bättre. Den var mer underhållande och den hade en riktigt bra action, och precis som i den första filmen så var special effekterna riktigt bra! Den har den här "dum komedi" -känslan precis som i den första filmen, men den var bättre hanterad här och det kändes inte att de var för mycket av det i den här filmen. Missförstå mig inte, komedin var fortfarande jättebra! Skurken i den första filmen var blek och bortglömd, men skurken(ar) i den här är mycket bättre! Kanske inte i Topp 5 bästa Marvel Villains-listan, men dem var riktigt bra skrivna. Den är inte annorlunda som Black Panther eller Avengers: Infinity War, men om du gillar att titta på underhållande Marvel-filmer så bör du se den här! Jag är rätt säker på att den här ser bra ut i 3D, men du kan fortfarande titta på den här filmen, det spelar ingen roll.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ant-Man and the Wasp